Aprilia RSV 1000 R (2005)

Vlastník Dablicek200Mph
Vloženo 12.8.2019
Aktualizováno 18.6.2022

Vloženo: 11.08.2022, Uskutečněno: 05.08.2022, Zhlédnuto: 14x

A je tady ráno ve znamení skvělé snídaně. Nějak potom nemůžu odolat a vychlemtávám jim skoro všechno domácí mléko. To je páni věc.
Lezu do pracovního a jdu se rozloučit.
Čeká nás start z parkoviště ala kačer v Brně.
Nahazuji svoji společnici, dolaďuji drobnosti a nechávám za sebou brázdu hezky do oblouku. No co? Prakticky se stáčím kolem nohy. Enduristi nejspíš vědí.
A funguje to. Pro mě to teda bylo poprvé, ale jsem s výsledkem nadmíru spokojený.

Začalo to tak krásně, ale už i tady se začínají silnice nějak rovnat a houstne provoz. Míříme na hranice. Tentokrát nás stojí cca 15 minut a jsme zase v Maďarsku. Tady není o čem, prostě nudný přesun do cíle. Teda s dalším přepadením bankomatu. Vybírám 25k.

Sakra to je ale horko...

...polomrtvý se prokousávám solidním městským provozem a hledám místo následujícího dvoudenního odpočinku. Hurá, na potřetí už to vyšlo.
Házím řeč s majitelem a pokus o konverzaci se začíná stáčet zajímavým směrem. Končíme u něj v garáži, kde mi ukazuje svou sbírku aut a jednoho starého Bramboráka. Vše si renovuje sám do posledního šroubku.
Respekt!
Nakonec usedá do sedla mojí motorky a celkem si to pochvaluje.
Kdyby jenom věděl.
Jsem úplně, totálně, masakrálně durch. Jo ještě pořád jsem v pracovním a ve stínu je tak 38 stupňů. Přesouváme se k mojí jeskyni s klimatizací.
Ta se ukazuje být naprosto zásadní.

Jdu nakoupit zásoby tekutin a nějaké to kokino.
Házím to do ledničky a jdu sednout ven.
Z jeskyně vylézá Ital, co přifrčel i se ženou na Multistradě. Startuji pokus o konverzaci a už se to veze. Sakra to je nadšení. Jak zjistí, že jsem byl v Transylvánii, hned ze mě táhá, jaký jsou tam silnice.
Hodlám ho pořádně namlsat, ve hře je Transalpina. Ať se má na co těšit.
Z toho co slyší má velkou radost. Objevuje se jeho žena a přidává se k potlachu. Příjemný a solidně strávený čas. Jsou tady taky na dvě noci a zítra mají stejný plány. Tak uvídíme, jak to dopadne...

Vzhůru z postele a je to tady. Budapešť.
Můj den D číslo 3 a čas na otestování místní veřejné dopravy a větší procházku v totálním pařáku.
Stahuji appku BudapestGO, která mě krásně protahuje kombinací dvou autobusů a jednoho trolejbusu až k náměstí hrdinů. Mé startovací pozici. Toulky můžou začít...

Další den nás čeká návrat domů. Ještě předtím ale skvělá snídaně s italským párem. Nakonec se loučíme a každy vyrážíme jiným směrem.