Kdo zná, tak ví. Kdo neví - tak konstrukce Jawy 660 je v případě hlavního stojanu dost nepodařená. Dostat motorku na stojan, i prázdnou - je výkon hodný zápasníka. Také já jsem, spíše neúspěšně , s motorkou zápasil. Jeden kolega, majitel ČZ 250 a navíc šikovný strojař s dobře vybavenou dílnou bydlící u Strakonic mi řekl, že stojan předělá. Do použitelného stavu - vzor Honda 500.
Dnes jsem tedy k němu dojel. Stojan je celý zpevněný, převařený a s přivařeným nášlapem.
Abych nejel těch 250 km jen kvůli stojanu, pojal jsem cestu jako výlet. Navštívil jsem sraz veteránů u Tábora, prohlédl si Strakonice a jel okolo Temelína. Jen zámek Střela mi nebylo možno navštíviti...zavřená brána, navíc špejchar v dost špatném stavu volající po opravě - nic moc zážitek.
Motorka jela hezky, počasí přálo, tak co víc chtít ?
-
Temelín a Jawa 660
-
Tatra 52 na srazu u Tábora
-
a krásné EMW
-
Sierra - youngtimer...
-
-
Strakonice
-
Vrata u Střely...
-
Střela - špejchar
-
Svařený stojan
Doufám, že si to přečte nějaký ,, odborník,, od Týnce. Jinak dobrý výlet
Takového kolegu bych taky chtěl.... Není nad svářečku a šikovné ruce Pěkné foto