Honda VT 750C Shadow (2010)

Vlastník SlimM
Vloženo 11.4.2016
Aktualizováno 20.7.2020

Vloženo: 08.05.2022, Uskutečněno: 04.05.2022, Stav tachometru: 115105 km, Zhlédnuto: 16x

4.5.2022
267 km

Dopoledne jsem kromě nějaké drobné práce vyměnil starou, „vyčpělou“ baterii v motorce za novou, pak honem do hadrů a hurá na cestu. Až do večera má být teplo a bez deště. Ideální počasí na bezcílné toulání krajinou. Hned po usednutí na motorku se mi v hlavě objevila představa silničky z Roztok do Skryjí. Kačka nemá nic proti, takže směr bychom pro začátek měli. Dál se uvidí…

Na křižovatce u mostu v Nižboru se z cedulí dozvídáme, že silnice na Křivoklát je uzavřená. Objížďka nás vede přes Zbečno. V Roztokách se začíná má ranní vize zhmotňovat. Silnička kopírující klikaté koryto Berounky, na mnoha místech sevřená mezi vodu a skálu nabádá k pomalé, kochací jízdě. Přes modrý ocelový most ve Skryjích přejíždíme na pravý břeh řeky. Úzká, lesní klikatice nás vede k Podmokelskému mlýnu. Odtud míříme po cyklostezce do Zvíkovce.

V Kralovicích si v samoobsluze kupujeme svačinu. Po jídle na lavičce na náměstí pokračujeme v cestě převážně po malých silničkách bez provozu přes Žihli, Lubenec a Podbořany do Loun. Tady tankujeme a mlsáme zmrzlinové kornouty. Na chvíli se s námi dal do řeči pán, kterému se líbí naše Šedivka. Vypráví nám, že dřív také „motorkařil“, ale teď, před osmdesátkou, už jen občas sedne na kolo nebo provětrá Audinu ze sedmdesátých let.

Pomalu se vracíme domů. V Peruci míjíme letitý a legendární Oldřichův dub, o pár kilometrů dál památník setkání tří panovníků a zámek Vraný. Z Kralup nad Vltavou, se snažím hledat silničky, po kterých jezdíme jen zřídka, abych konec krásného dne co nejvíce oddálil. Tentokrát si z vyjížďky nepřivážíme bylinky, ale první jarní houby.

Pupi04 (42) napsal 16.05.2022 v 07:35

Pěkné počtení a fotky
(možná další inspirace )

SLAY (844) napsal 08.05.2022 v 21:50

hezkej okruh ,spousta úseků kde moc rád jezdím.Lužec dávají pěkně do kupy před 3-4 rokama to byla skoro ruina .

• Mykoprůzkum

1.7.2023 366 km Jak už jsem se párkrát zmínil, moje žena a věrný batůžek Kačka je vášnivá mykoložka. Na větší sběr hub sice nemá cenu jezdit na motorce, ale na průzkum terénu (abychom na podzim věděli kam vyrazit) t

Vloženo: 01.10.2023
    Uskutečněno: 01.07.2023
    Tachometr: 121910km
  • Všednodenní odpoledne

12.6.2023 138 km Celou loňskou sezónu jsme kvůli uzavírce nenavštívili Břežanské údolí. Na sklonku roku ho znovu otevřeli. Když jsem dnes přišel z práce dříve než obvykle, uzrála mi v hlavě myšlenka, že bychom mohli

Vloženo: 03.07.2023
    Uskutečněno: 12.06.2023
  • Na chalupu

20.5.2023 288 km Sobotní výlet na chalupu s tvarohovými koblížky a moučnými červy tam a čerstvými vejci zpět.