Po různých testech a doporučeních jsem se rozhodl po 4 letech ježdění na mé Forze stroj oživit novým setem variátoru Malossi Multivar MHR. Pro začátek jsem nasadil nejtěžší setup válečků - tzn. 6 x 14 gr. Výměna kontrastní pružiny proběhla také nakonec lehčeji, než jsem čekal. Matku zajišťující spojku jsem trochu povolil upnutím do svěráku, cca o 2 závity povolil otáčením celé zadní řemenice a poté jsem již dal na zemi, zatížil pružinu svou vlastní vahou, Sika kleštěmi povolil matku a bylo to... Opačným způsobem jsem potom dal dohromady zadní řemenici již s novou pružinou... Celkem otázka asi 5 minut...
S instalovanými válečky něco najedu a uvidím, jestli budu chtít zkoušet kombinovat je např. s lehčími válečky namícháním např. 3 x 14 gr. a 3 x 12 gr, ale po prvním svezení si myslím, že nechám tuto kombinaci... Nepotřebuji být první ze semaforů a na běžné ježdění po první zkoušce myslím OK... Zkusil jsem to chvíli pustit na dálnici a na tachometru jsem měl 140 km/h a určitě by to ještě šlo, ale už mě zpomalovala auta, tak nebylo možné zkusit více. pružnost motoru taky vypadá velmi dobře.
Variátor zakoupen ve Scootlandu viz odkaz níže za cenu 4.335,- Kč
https://www.scootlan...tivar-mhr-honda-300/
-
nový variátor Malossi Multivar MHR
-
již nasazená nová kontrastní pružina
-
nový variátor Malossi Multivar MHR + válečky 14 gr.
-
detail zvolených válečků - 14 gr.
-
stav tachometru při montáži variátoru - 20756 km
-
účtenka variátor Malossi Multivar MHR