Tacho výjezd 10161km, příjezd 18330km.
8169km tedy najeto, navštívená místa Ushguli, Tianeti, Omalo, Dartlo. Žůžolabůžo = jelo se skvěle, spotřeba za celý trip 5,7l, v techničtějších úsecích a na dálniční tavbě Tureckem, Bulharskem, Srbskem a Maďarskem 7,1l/100km. Paradoxně ATAS 1100 na stejné cestě konzumovala vždy o 0,7l/100km méně.
Brašny Bumot skvělá práce, výborně posloužily, stejně tak Lojzo taštičky na originálním padacím rámu.
Boční stojan od Camel ADV fungoval dle předpokladů také výborně s váhou naložené motorky.
Pneu Heidenau Scout výborné, žádná zrada, na mokru, na suchu, terén (šotolina, prach) OK, bláto - je potřeba hlídat si předek, ale s citlivostí na plynu a vypnutou trakcí také fajn. Jsou cca v půlce nájezdu. Na zadní pneu se objevily 2 drobné praskliny mezi zvýšeným profilem.
Scottoiler fungoval velmi dobře, v terénu 40s/1 kapka, dálnice 70s/1 kapka. V terénu bylo zapotřebí čistit špičku dávkovací trubičky od prachu. Spotřebováno 1,5 nádobky v motorce.
Dále bude následovat na jaře velký servis. Zaměřit bych se chtěl na výměnu oleje ve vidlicích, kontrolu vůle ventilů, olej a filtr motor, gumy v rozetě, ložiska v kolech, brzdová a chladící kapalina a k tomu výměna vzduchových filtrů, protože toho prachu co musely pojmout byla kvanta.
Vlastník | M1Far1osh | |
---|---|---|
Vloženo | 9.7.2020 | |
Aktualizováno | 23.11.2022 | |
Zobrazeno | 1 671x |
Parádní výlet
Paráda
Krásný
parádní