PROFIL MOTORKY

Aprilia RST 1000 Futura (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Kejbls
Vloženo 11.11.2016
Aktualizováno 3.7.2021
Zobrazeno 5 422x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7


Vloženo: 29.06.2021, Uskutečněno: 01.11.2017, Stav tachometru: 23000 km, Zhlédnuto: 41x


Po pečlivém studování anglického fóra Apriliaforum.com jsem se odhodlal sáhnout do zapojení FPR a antihop. spojky.
Existují dvě možnosti jak zapojit antihoppingovou spojku a dva způsoby jak zapojit FPR.
Pro názornost jsem nakreslil schémata s popisem. Zde stručné objasnění použitých zkratek
FPR - (Fuel pressure regulator) Regulátor tlaku paliva
ECU - (Eletric control unit) Řídící jednotka
TPS - (Throttle position sensor) Snímač polohy škrtící klapky

Továrně má Futura FPR zapojené k airboxu, antihop pak pouze k zadnímu válci. FPR připojené k zadnímu válci má za důsledek plynulejší reakci na plyn (potvrzuji), údajně by mělo dojít také ke snížení spotřeby, což ale z dlouhodobého měření potvrdit nemohu.
Po čase se ale jsem ale FPR zapojil opět dle továrního nastavení. (viz foto)

Zapojení antihopu na oba dva válce mírně omezilo efekt brždění motorem.

Je dobré provádět sem tam kontrolu podtlakových hadic, neboť často bývají zpuchřelé a popraskané, což se zpravidla projevuje "střílením" do výfuku, nepravidelným volnoběhem a "ucukaným" plynem.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Tune ECU - uprava palivove mapy

    Na řadu přišlo nahrání palivové mapy. Nejaktuálnější "veřejně" dostupná verze je tzv. mapa 05, která je dostupná zde Podrobný návod zde překládat nebudu, neboť by to obsahem dalece překročilo rámec této recenze. Zde

    Typ: Údržba
    Vloženo: 29.06.2021
    Uskutečněno: 01.03.2019
    Tachometr: 24000km
    Komentářů: 1x
  • "Hnědý" konektor regulátoru dobíjení

    Jednou z mála dětských nemocí které už vývojáři nestihli doladit je konektor regulátoru dobíjení (tzv. hnědý konektor), který je častou příčinou vzniku přechodového odporu a tím nedostatečného dobíjení akumulátoru. Pros

    Typ: Oprava
    Vloženo: 22.06.2021
    Uskutečněno: 01.07.2017
    Tachometr: 22000km
  • Montáž 12 V palubní zásuvky

    Jako další na řadu přišla instalace 12V zásuvky do palubky. Po zjištění že konektor (viz foto) který je pod palubkou určený pro připojení zásuvky není pod proudem, jsem musel najít alternativu. Zásuvku jsem tedy parale

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 19.06.2021
    Uskutečněno: 01.04.2017
    Tachometr: 21400km


TOPlist