Po pečlivém studování anglického fóra Apriliaforum.com jsem se odhodlal sáhnout do zapojení FPR a antihop. spojky.
Existují dvě možnosti jak zapojit antihoppingovou spojku a dva způsoby jak zapojit FPR.
Pro názornost jsem nakreslil schémata s popisem. Zde stručné objasnění použitých zkratek
FPR - (Fuel pressure regulator) Regulátor tlaku paliva
ECU - (Eletric control unit) Řídící jednotka
TPS - (Throttle position sensor) Snímač polohy škrtící klapky
Továrně má Futura FPR zapojené k airboxu, antihop pak pouze k zadnímu válci. FPR připojené k zadnímu válci má za důsledek plynulejší reakci na plyn (potvrzuji), údajně by mělo dojít také ke snížení spotřeby, což ale z dlouhodobého měření potvrdit nemohu.
Po čase se ale jsem ale FPR zapojil opět dle továrního nastavení. (viz foto)
Zapojení antihopu na oba dva válce mírně omezilo efekt brždění motorem.
Je dobré provádět sem tam kontrolu podtlakových hadic, neboť často bývají zpuchřelé a popraskané, což se zpravidla projevuje "střílením" do výfuku, nepravidelným volnoběhem a "ucukaným" plynem.
Vlastník | Kejbls | |
---|---|---|
Vloženo | 11.11.2016 | |
Aktualizováno | 3.7.2021 | |
Zobrazeno | 5 422x |