Jednou z mála dětských nemocí které už vývojáři nestihli doladit je konektor regulátoru dobíjení (tzv. hnědý konektor), který je častou příčinou vzniku přechodového odporu a tím nedostatečného dobíjení akumulátoru.
Prostým odstraněním tohoto konektoru a připájením kabelů napřímo je možno tento problém trvale odstranit.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Na řadu přišlo nahrání palivové mapy.
Nejaktuálnější "veřejně" dostupná verze je tzv. mapa 05, která je dostupná zde
Podrobný návod zde překládat nebudu, neboť by to obsahem dalece překročilo rámec této recenze.
Zde
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 29.06.2021 |
Uskutečněno:
| 01.03.2019 |
Tachometr:
| 24000km |
Komentářů:
| 1x |
-
Po pečlivém studování anglického fóra Apriliaforum.com jsem se odhodlal sáhnout do zapojení FPR a antihop. spojky.
Existují dvě možnosti jak zapojit antihoppingovou spojku a dva způsoby jak zapojit FPR.
Pro názornost j
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 29.06.2021 |
Uskutečněno:
| 01.11.2017 |
Tachometr:
| 23000km |
-
Jako další na řadu přišla instalace 12V zásuvky do palubky.
Po zjištění že konektor (viz foto) který je pod palubkou určený pro připojení zásuvky není pod proudem, jsem musel najít alternativu.
Zásuvku jsem tedy parale
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 19.06.2021 |
Uskutečněno:
| 01.04.2017 |
Tachometr:
| 21400km |