Jako další na řadu přišla instalace 12V zásuvky do palubky.
Po zjištění že konektor (viz foto) který je pod palubkou určený pro připojení zásuvky není pod proudem, jsem musel najít alternativu.
Zásuvku jsem tedy paralelně připojil k osvětlení SPZ, jednak protože byl spoj dobře přístupný (pod sedlem hned vedle baterky) a taky proto, že zásuvka bude pod proudem jen když bude zapnutý klíč v zapalování.
Tím pádem se nemůže stát, že by zásuvka byla pod proudem celou dobu a led podsvícení signalizující její "aktivitu" vysálo baterku do mrtva.
Maximální proudový odběr (zásuvka + osvětlení SPZ) je stále dost malý na to aby přetížil tento okruh. Navíc pojistky to jistí :)
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Na řadu přišlo nahrání palivové mapy.
Nejaktuálnější "veřejně" dostupná verze je tzv. mapa 05, která je dostupná zde
Podrobný návod zde překládat nebudu, neboť by to obsahem dalece překročilo rámec této recenze.
Zde
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 29.06.2021 |
Uskutečněno:
| 01.03.2019 |
Tachometr:
| 24000km |
Komentářů:
| 1x |
-
Po pečlivém studování anglického fóra Apriliaforum.com jsem se odhodlal sáhnout do zapojení FPR a antihop. spojky.
Existují dvě možnosti jak zapojit antihoppingovou spojku a dva způsoby jak zapojit FPR.
Pro názornost j
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 29.06.2021 |
Uskutečněno:
| 01.11.2017 |
Tachometr:
| 23000km |
-
Jednou z mála dětských nemocí které už vývojáři nestihli doladit je konektor regulátoru dobíjení (tzv. hnědý konektor), který je častou příčinou vzniku přechodového odporu a tím nedostatečného dobíjení akumulátoru.
Pros
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 22.06.2021 |
Uskutečněno:
| 01.07.2017 |
Tachometr:
| 22000km |