Takže TK proběhla. Měl jsem jednu lehkou závadu a to ostré hrany na osvětlení spz, zabrousíme pilníkem do příště
Musel jsem osadit blinkry, který jsem koupil žárovkový a levný, nasadit spz, zrcátka, přezout kola, už jsem měl malej vzorek, vzal jsem zase Mitas E 08, přední kolo jsem přezouval hodinu a půl, za boha mi nechtěla naskočit do ráfku. Ta přední je vždycky utrpení, zadní mám za půl hodiny přezutou ta je v klidu. Dal jsem novou pancéřovou brzdovou hadici dopředu, kryt řetězu a pár drobností, umyl jsem ráfky.
Laďák jsem dva roky neměl rozdělanej, tak jsem si řekl že ho převatuju a dobře jsem udělal, koleno a trubky jsem přešplich żáruvzdornou černou a koleno jsem omotal titanovou termopáskou.
Vaty se vešlo něco přes půl kila, ale dost jsem to ze začátku dusal a ke konci zase víc na volno.
Klxo C má v originálu vyhřívanej karburátor cvk40, pro snadné startování při zahřátém motoru kdy je vedena kapalina z domečku s termostatem na hlavě přes karburátor k vodní pumpě. Měl jsem to dlouho vypojené z karburátoru napřímo z domečku do pumpy a vždycky chytala na druhý zatočení startérem, teď jsem opět zapojil karburátor a chytá skoro pokaždý hned.
Zjistil jsem že se mi netočí větrák, vyzkoušel jsem odpojit kontakt a ukostřil a větrák se rozfrčel, takže chyba je v teplotním spínači. Za originál chtějí kluci z Liberce 2.500 Šílenost!!! Tak jsem kouknul co je tam za závit a objednal čidlo na nějaké auto za 205,-
Vlastník | Dacann | |
---|---|---|
Vloženo | 7.10.2018 | |
Aktualizováno | 30.6.2021 | |
Zobrazeno | 2 008x |
Ahoj, měl bys odkaz na teplotní spínač který Ti tam pasoval, případně jaký je tam závit. Mám stejný problém a ta cena za origo čidlo je .Díky..