Tak servis mám téměř za sebou a musím říct, že to byl opravdu zážitek.
CO se týče vidlice tak jak již bylo několikrát zmíněno, musel jsem objednat obě trubky včetně spodku, protože dokonalý autorizovaný servis je komplětně zničil.
Ovšem, to není všechno. To, že jsem například zadní kolo povolil malou ráčnou na stojanu, téměř bez jaké koliv síly je jen třešnička na dortu. Pravda je taková, že kdybych byl pouze uživatel motorek a nepustil bych se do kompletního servisu, tak jsem na té motorce na 100% umřel.
Na celé motorce nebyl ani jeden šrub utažený. Ale opravdu žádny, dokonce ani nalitek na kyvnou vidlici, nebo přepákování nebo co já vím, kryt na air box. Prostě aboslutně nic.
Další super věc je kryt chladiče. Ten byl nabastlený na zdrc pásky tak, že řidítka nešli do dorazu, zasekli se vždycky o držák krytu. Na obou stranách.
Samozřejmně i krk byl povolený, naštěstí ložiska vymačkaný nejsou, dokonce ani chrom na nich není poškozený, takže tohle jsem měnit nemusel.
Myslím, že původní majitel má velké štěstí, že motorku po servisu projel jen asi
200km a od te doby na tom neseděl. Protože se mohlo stát velké neštěstí. Z toho plyne nevěřte autorizovaným servisům.
Tento víkend motorku doděláme a snad se na ni projedu aspoň kousek. Pravděpodobně se bude ještě muset naladit (stejně nani chci nacpat quickshifter když to ta jednotka umí). Tak pak dám vědět jak mě baví oproti mému ex GSXR 1000 L7
Vlastník | Kubik19 | |
---|---|---|
Vloženo | 2.3.2021 | |
Aktualizováno | 12.6.2022 | |
Zobrazeno | 1 516x |