Tak je zase zima a já se rýpu v mašině, opět je něco potřeba, tak jsem to vzal z gruntu. Cvakání ventilů jak jsem psal v předchozím záznamu jsem vyřešil, byl to nedopnutý rozvodový řetízek, který rachotil o vodítka, ventilové vůle zkontrolovány a vyměněny dvě podložky. Očistil jsem iridiovou svíčku a vypadá stále dobře. Zakoupen nový vzduchový filtr, naolejován a namontován.
Klasicky jednou za rok rozeberu a měním olej ve vidlicích a v monoshocku tak jsem to chtěl letos udělat opravdu důkladně a s pomocí otce jsme rozebrali vidlice do šroubku a manžety, vše důkladně omyto a poskládáno, nové kluzáky, olej Motul 10w, nové neoprény a všechny těsnící kroužky.
Při sundaných vidlicích jsem zkontroloval ložiska řízení a zjistil jsem menší oreznutí, vina padá na vapku, promazáno a složeno. Na monoshock si netroufám, tak jsem jen sundal pružinu, která šla na opískování a opatřil jsem ji gumovou barvou.
Samotný tlumič jsem poslal do Prahy k motomechanikovi, za 3k mám tlumič zrepasovaný. Během kontroly kyvky a přepáčka jsem zjistil dezolátní stav ložiska v přepákování, takže jsem hned objednal opravnou sadu a ložiska přelisoval, promazal a vše poskládal.
Proběhla kontrola ložisek kyvky, vymytí staré vazeliny a opatřeno novou.
Za pár měsíců mě čeká stk, takže bude zase menší záznam co a jak je potřeba, protože mám shozenou spz, blinkry a upadl mě klakson a ještě pár drobností, s těmi blikry opravdu zápasím, protože žárovkový mám rozlámaný a ledblinkry mi dělají neplechu, ale asi koupím sekvenční...
Vlastník | Dacann | |
---|---|---|
Vloženo | 7.10.2018 | |
Aktualizováno | 30.6.2021 | |
Zobrazeno | 2 008x |
Pardon 66400km