Suzuki DR-Z400S (2002)

Aktualizováno 27.4.2021

Offroad výlet Severní Morava

Vloženo: 25.11.2020, Uskutečněno: 18.06.2020, Zhlédnuto: 17x

Kvůli kovidu padla Bosna, tak jsem náplánoval aspoň menší offroad výlet okolo komínu.
Plán: 3 motorky. Trasa z Opavy do Kralického Sněžníku do vojenského muzea. Čtvrtek odjez z Opavy a jet co nejvíce offroad směrem na Kraličák do vojenského muzea, ale s menší obklikou okolo vojenského prostoru Libavá. V neděli prohlídka muzea a návrat domů.
Realita: Odjíždíme ve čtvrtek v počtu 3 motorek směr Vítkov, kde dáme oběd a jedeme dál. Za Vítkovem mimo civilizaci umírá jedna motorka. Daří se nám ji zpojízdnit na dojezd domů a dál bohužel pokračujeme jenom ve tvou. Jedeme směr Potštát, Hlubočky a Domašov nad Bystřicí, kde nocujeme pod velkým přístřeškem na fobalovém hřišti.
Před spaním dáváme jídlo, něco popijeme a jdeme spát. V noci mě budí zvědavá srna, která se zlekla pohybu a dala se na útěk přes moje nohy a pěkně si mi pomstila kopačkou do holeně. Po opadnutí adrenalinu a bolesti usínám až do rána.
Pátek jedeme směr Moravský beroun, Leskovec, Nové Heřmínovy, Město Albrechtice až do Valštějna na Kraví Horu kde nocujeme pod turistickým přístřeškem. Rozděláváme oheň, opékáme, popíjíme, kecáme.
V Sobotu ráno se budíme do strašné kosy a navíc je počasí stejné jako dva předchozí dny, takže déšť, vítr, mlha akorát větší zima. Při oblíkání do vlhkých hader se domlouváme, že dneska dáme méně offroadu, tak aby jsme stihli zajet do muzea a ještě se vrátit domů. Offroad po hřebenech je hodně záživný s hromadou velkých kaluží, bahna a výjezdů a sjezdů a zakončujeme ho na Biskupské Kupě. Odsud už jenom po cestě (za stálého deště) do muzea a domů.
Muzeum jsme si užili. Nejvíc se mi líbily ty průžezy motorů a pod, kde se člověk podívá co a jak funguje.
Cestou domů se snažím otestovat limit pneumatik za deště což se mi daří a v jedné malé vracečce lehám v cca 30. Nic se nestalo pouze pár odřenin na motorce. Dál už jedu v klidnějším tempu.
Až na to počasí, které se opravdu posr...o to byla super dovolá. Jak řekl taťka: Pocit z dovolené nemusí být kladný, ale hlavně že si ji budeš pamatovat .