PROFIL MOTORKY

Honda Forza 300 (2014)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Sharanista
Vloženo 25.4.2018
Aktualizováno 19.2.2023
Zobrazeno 5 732x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 23.05.2020, Uskutečněno: 20.05.2020, Stav tachometru: 16775 km, Zhlédnuto: 41x


po cca 8.000 km (při stavu 16775 km) výměna vzduchového filtru

1 ks vzduchový filtr - cena 163,- Kč (SCOOTLAND) - odkaz níže...
https://www.scootlan...duchovy-filtr-honda/

válečky variátoru Malossi 23 x 18 (22gr.) - cena 648,- Kč (Scootland) - odkaz níže
https://www.scootlan...lecky-23x18-malossi/

provedena výměna místo válečků Dr. Pulley (17 gr, u kterých jsem po různém zkoušení a laborování s jejich hmotností skončil na hmotnosti 19 gr). Akceleračně to bylo dobré, ale motor točil pořád zbytečně moc otáček, což se projevilo na spotřebě a také maximální rychlost byla někde na úrovni 135 - 140 tachometrových). Proto jsem se rozhodl zkusit válečky Malossi, které jsou oproti standardním Honda válečkům (21 gr) o 1 gram těžší a po prvních cca 50 km musím říct, že otáčky motoru se snížily, maximální rychlost se dostala opět něco přes tachometrových 140 km/h a spotřeba vypadá také zatím dobře. Jediné asi negativní, ale s čímž jsem vlastně i počítal a co se potvrdilo, tak do cca 90 km/h nemá skútr takové zrychlení jako se slidery Dr. Pulley. Ale na druhou stranu v rychlostech nad 100 km/h je zase akcelerace o poznání lepší.

Cena za díly - celkem 811,- Kč

edit:
Dne 21. 6. 2020 při stavu tachometru 17 155 km upravena po uvážení hmotnost válečků Malossi na 21,2 gr. Celková hmotnost válečků ve variátoru 127,16 gr. Při vážení originálních válečků ještě z výroby zjištěna hmotnost válečku 20,91 gr a zjištěná celková hmotnost všech 6 originálních válečků je 125,69 gr.

Nyní točí motor následující otáčky:

50 km/h - 4.000 ot/min
80 km/h - 5.000 ot/min
100 km/h - 6.000 ot/min
120 km/h - 7.000 ot/min

Pružnost motoru se zlepšila, spotřeba vypadá také zajímavě (3,3 - 3,4 lt) a i maximální rychlost se dokáže vyšplhat nyní i s deflektorem přes 140 km/h, takže snad jsem již konečně doladil ke spokojenosti

Hodnocení (1x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Předsezónní výměna oleje + olej. filtru

    olej REPSOL SMARTER Syntetic 10W/40 1,4 lt olej. filtr HF 204 cena celkem 465 Kč (koupe jen 1 lt oleje, zbytek doplnen ze zasob z lonska) objednáno na www.oleje.cz

    Typ: Údržba
    Vloženo: 09.03.2024
    Uskutečněno: 09.03.2024
    Tachometr: 24813km
  • předsezónní údržba (nový olej, filtr + zadní pneu)

    zadní pneu - Bridgestone BATTLAX SC - 140/70/13 (DOT 04-2021) - cena 1510,- Kč (včetně dopravy) objednáno na www.megamax.cz Vzorek zadní pneu měl po necelých 8.000 km ještě cca 50%, ale vzhledem k tomu, ze už byla 2

    Typ: Údržba
    Vloženo: 19.02.2023
    Uskutečněno: 19.02.2023
    Tachometr: 23037km
  • nová baterie Varta YTZ12S-BS, 9AH, 12V

    Po 4 letech již baterie nechtěla moc držet kapacitu a 2 x v krátké době jsem nenastartoval, proto zakoupena nová baterie VARTA TTZ12S-BS / YTZ12S-BS, 9AH, 12V Zakoupeno na www.batteryimport.cz - cena 1090,- Kč viz odk

    Typ: Údržba
    Vloženo: 22.03.2022
    Uskutečněno: 22.03.2022
    Tachometr: 21025km


TOPlist