PROFIL MOTORKY

KTM EXC 200 (2016)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník TomaTy
Vloženo 13.2.2018
Aktualizováno 19.4.2021
Zobrazeno 3 071x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Výměna pístu po 50 mth

Vloženo: 08.05.2020, Uskutečněno: 08.05.2020, Zhlédnuto: 63x


Najeto 50 mth, takže výměna pístu. Píst úplně v pohodě (ještě by najel mým tempem 15 mth upe v klidu). Dále se udělali komplet tlumiče (pouzdra, gufera, olej, dusík...)
Po 1 mth se vysypala plastová klec ložiska za spojkovým košem (šustilo to delší dobu, ale nějak jsem neřešil). Takže to spadlo dolu do převodovky, a nešlo řadit, takže komplet motor ven, vyčistit, dát nové ložisko za 180,-, těsnění motoru... No vyplatilo se to ignorovat, dalo by se vyměnit pouze sundáním spojkového koše...

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Příprava na sezonu 2020

    Taková ta klasika. Shodit kyvku, promazat ložiska v kyvce, bendix, PDS kloubky, ložiska v kolech, nakopávačku... Na jaře se udělají tlumiče a píst ať se do toho nemusí hrabat během sezóny.

    Typ: Údržba
    Vloženo: 08.12.2019
    Uskutečněno: 08.12.2019
  • Příprava na sezonu 2019

    V listopadu bylo moto opět komplet rozebráno, vyčištěno a promazáno (kyvka, PDS, krk, ložiska...). Vše v cajku. Dále jsem vyměnil brzdovku (přední a zadní), chladící kapalinu a minerální olej ve spojce.

    Typ: Údržba
    Vloženo: 02.02.2019
    Uskutečněno: 02.02.2019
  • Výměna pístu po 45 mth

    Po koupi se dělal píst a nyní najeto 45 mth tak dělám znova. Opět původní průměr pístu, válec jak nový, ojnice pořád ok, ještě vydrží dva písty pravděpodobně.

    Typ: Údržba
    Vloženo: 23.08.2018
    Uskutečněno: 23.08.2018


TOPlist