PROFIL MOTORKY

Suzuki VS 1400 Intruder (1987)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Hanz.D.
Vloženo 10.8.2019
Aktualizováno 16.7.2020
Zobrazeno 1 441x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 12.01.2020, Uskutečněno: 12.01.2020, Zhlédnuto: 32x


V sobotu byly na řadě lanka karburátorů. Začal jsem doladěním plynové rukojeti, aby se na řídítku volně pohybovala, natáhl jsem lanka ke karburátorům a zapojil sytič a synchronizacní lanko mezi karbecema. Všechno vypadlo dobře, akorát mi přišlo, že lanka nejdou dostatečně povolit aby se klapky v karburátorech úplně zavřely. No, laboroval jsem s tím celé sobotní odpoledne a nijak se mi nedařilo to vyřešit. Dal jsem si od toho pauzu a místo toho natahal benzinový hadičky a zapojil čerpadlo.
V neděli ráno mi to nedalo, plynový lanka jsem z motorky zase vyoperoval a jal se všechno měřit a porovnávat se starýma. Všechno vypadalo dobře a rozměrově správně, takže jediná možnost byla plynová rukojeť. Motorka byla půvocně hodmě sbastlená a to se týká i plynové rukojeti. Takže jsem ji taky trošku proměřil a rozhodl, že trochu odpiluju na plastovém vedení lanka na rukojeti aby se mohla o 5mm víc otočit než se zastaví o doraz při zavření plynu. Po natažení lanek zpátky na karburátory už se klapky dovírají úplně. Takže úspěch.
Další na řadě byla elektrika. Teda byla... měla být. Nějak se mi do toho drátování nechtělo a radši jsem dořešil táhlo řazení od pedálu předkopů k převodovce. Kvůli tomu jsem musel nahodit výfuk na levou stranu a pak už jen vybrat vhodný typ kloubků jako náhradu za staré, vymlácené s centimetrovou vůlí na každou stranu. Pravoůhlé kloubky jsem nakonec zavrhl. I když byly nové, vůle mi přišly moc velké. Zato kulové čepy s dírou splnily očekávání. Řazení jde krásněa bez znatelných vůlí.
Pořád se mi ale nechtělo do elektriky, tak jsem se ještě pustil do zrcátek. Od začátku jsem je chtěl mít pod řídítkama. Sehnal jsem kulatá, ne příliš velká, ale stále s homologací. Trochu jim zkrátil nožičku,a by se daly našroubovat bez sundavání objímek z řídítka a pověsil je na místo. Jsem s nima doela spokojený a dokonce je v nich i něco vidět. uvidím, jak se osvědčí, až to někdy vyjede na silnici.
No a nakonec došlo i na tu elektriku. nový svazek jsem jen rozlořil na motorce, protáhl ho přes řední filtrbox pot spodníma brejlema až do lampy a snažil se to trochu učesat ve střední části. Pak mi ale došla nálada a ten bordel pod sedlem si nechám na jindy. Teď budu zkoumat fotky na netu, abych zjistil, ja to tam má být.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Qjetináč (0) napsal 12.01.2020 v 20:25

Kua, chlape, jak se na tom jezdi? Ve stoje?

2 reakce

Hanz.D.
Hanz.D. 12.01.2020 v 20:49

Nebude to tak hrozný
https://www.motorkar...k/2019-12/319738.jpg



Nejnovější záznamy v deníku
  • Kapitola třicátá devátá: Bylo nebylo...

    Bylo, nebylo… O další skvělé zkušenosti s fungováním jedné konkrétní stanice technické kontroly a bezvadné (ironie) práci ministerstva dopravy… Jak si všichni můžete přečíst v předchozích kapitolách v deníku, není to

    Typ: Reportáž
    Vloženo: 24.11.2020
    Uskutečněno: 24.11.2020
    Komentářů: 3x
  • Kapitola třicátá osmá: Těsnění nádobek spojky a brzdy

    Po každé projížďce jsem si všiml několika kapek kapaliny na nádobce spojky. Otočení těsnění ani utažení šroubů nezabralo, tak přišla ke slovu nová těsnění na obou nádobkách. Přeci jen si zaslouží po 33 letech vyměnit. No

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 24.05.2020
    Uskutečněno: 24.05.2020
  • Kapitola třicátá sedmá: Měření spotřeby

    Abych zjistil, kolik si můžu dovolit najet na jednu nádrž, natankoval jsem odpoledne do plna a vyrazil na projížďku. Cílem bylo najet kolem 100km svižnějsím tempem a zjistit, kolik to žere. Ve vsi jezdím vždy předpisově

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 08.05.2020
    Uskutečněno: 08.05.2020


TOPlist