Další víkend a další předsevzetí, že tu elektriku konečně udělám. Takže...vzal jsem brzdový hadice a namontoval je, pak jsem nahodil ještě spojkovou... Do kabeláže se mi pořád ještě nechtělo.
Z motorky jsem vykuchal benzinovou pumpu a obě cívky abych je proměřil. Ta pro zadní válec měla nejakej divnej odpor na kabelu ke svíčce, ktertej se s ohýbáním drátu ještě měnil. Tak jsem ji vyhodil a budu muset objednat jinou. Škoda že jsou do cívek kabely nalepené na pevno, možná by stačilo vyměnit jen kabel. Druhá cívka je v pořádku, tak šla zpátky na místo. Pumpu jsem pořádně propláchl a vypadá to, že bude zdravá. ještě než jí vrátím zpátky, dám na její výstup malej filtřík. Snad to čerstvě vyčištěným karburátorům prospěje.
Pak už na řadu přišlo elektrický vedení ke startéru, snímači tlaku oleje a brzdovýmu spínači zadní brzdy. Všechno jsem to stáhnul páskama do jednoho svazku a natáhl pod motorem. K tomu jsem rovnou namontoval pravý výfuk, abych ozkoušel, jestli se ten nově vytvořenej svazek někde výfuku nedotýká. A ono jo, takže výfuk dolů a svazek trochu přesunout. Pak už jsem nahodil i výfuk na druhou stranu.
No a došlo i na tu elektriku. Nejprve jsem učesal tu část pod sedlem a pak na zadním blatníku. Tam kvůli jinému sedlu nemůžu použít původní držák relátek. Nevejde se to pod sedlo spolujezde. Zatím jsem to naskládal provizorně na plastovou destičku a zaonačil, aby to drželo na místě. Je to jen provizorní řešení. Takový vždycky přežije na vždy.
A jako další přišly na řadu dráty v přední lampě. Něco málo jsem pospojoval, budu si muset ale ještě nakrimpovat dvě propojky na dráty z pravého a levého ovladače a obědnat novou patici s drátama k hlavní žárovce. Stará je dost vypálená. Jo a chybí mi ještě parkovačka,jelikož ten muj vrak byl asi americkej model...
Vlastník | Hanz.D. | |
---|---|---|
Vloženo | 10.8.2019 | |
Aktualizováno | 16.7.2020 | |
Zobrazeno | 1 434x |