Motocykl byl dovezen z Dánska ve stavu, kdy se ho někdo pokoušel renovovat a ne zrovna s moc dobrým výsledkem. Jedinou výhodou bylo asi to, že bylo koupeno hodně nových věcí do motoru, což mě ušetřilo nějaké finance. Já jsem motocykl rozebral komletně do šroubků a celý přestavěl.
MOTOR:
V motoru je snad všechno nové od kliky, ojnic, pístů, ložisek atd. Já jsem kompletně upravil hlavu (nová vodítka,udělal kanály, vyleštil slícoval a osadil jsem fungl novými karburátory, které jsou otryskované na otevřené sání). Vačka je koupená sportovní 2S. Zapalování je předěláno na elektronické Boyer. Motor jede úžasně.
Bloky a hlava motoru jsou chemicky vyčištěny, válec je nalakován černou žáruvzdornou barvou. Spojovací materiál má novou povrchovou úpravu. U krytických šroubů, kde hrozí uvolnění a vytečení oleje jsem vyvrtal malé otvory a po montáži pojistil drátky.Tady jsem se inspiroval u starých závodních motorek.
PŘEVODOVKA:
Převodovka je kompletně zrenovovaná, nové ložiska a všechny bronzová pouzdra, utěsnění na vývodech z převodovky jsem předělal na gufera.
RÁM:
Rám je kompletně opravem, včetně přední vidlice a krk řízení je upraven a osazen kuželíkovými ložisky.
KAPOTÁŽE:
Kapotáže jsou komlet laminátové KIT -Production racer. Vše je nalákováno, komlet lakování prováděl můj otec ,,díky tati,, tvoje práce je neskutečná. Nad barvou jsem dlouho přemýšlel, ale nakonec jsem to udělal, tak jak to bylo lakováno továrně. Jedinou odlišností je kryt olejové nádrže a baterie. Zde jsem se inspiroval prvním modelem Production raceru , který měl kryty stříbrné. Rok 1972 s krátkým kryty by měl mít vše nalakováno na žluto. Nápisy nejsou nálepky ale jsou vystříkány přes šablonu a zalakovány čirým lakem.
SPOJOVACÍ MATERIÁL:
Všechny šrouby jsou použity s palcovými závity, až na nějaké drobné výjímky. Všechen spoovací materiál jsem se pokusil zachovat, pouze povrchová úprava je nová.
KOLA:
Kola jsem kompletně demontoval, bubny nechal chemicky vyčistit, osadil novými ložisky a přetočil vnitřky. ráfky jsou taktéž přerované a vyleštěné. Výplet je udělaný nový, přední dráty jsou zesílené z nerezu. pneumatiku jsou použity AVON s dobovým dezénem.Přední brzda je upravená a brzdový buben je doplněn o chladící terčíky.
ELEKTROINSTALACE:
Elektrika je kopletně udělaná nová přímo na míru. Zapolavání je nainstalováno elektronické Boyer. Navíc jsou jednotlivé obvody chráněny přes pojistkovou skříň. Alternátor je opraven a nastaven tak ,aby fungoval správně a neuklepávali se výstupní vodiče statoru.
SEKUNDÁRNÍ PŘEVOD:
Spojkový koš je zánovní, řetěz triplex je koupen nový. Kryt primárního převodu byl rozbitý od předchozí kolize primárního řetězu, takže jsem jej musel sehnat jiný.
Vlastník | zdenyseek | |
---|---|---|
Vloženo | 3.12.2019 | |
Aktualizováno | 7.12.2019 | |
Zobrazeno | 2 340x |