Tak, protože mi opět začnul blbnout krok brzdy a na kole se každé ráno objevovala kalužka brzdovky, bylo třeba s tím něco udělat. 6-pístky tokico jsou velmi problematické konstrukce. Pročetl jsem si zde na fóru rady a jedna z nich byla vyvačit gumičky v jarové vodě. Zkusil jsem a výsledek byl super. Těsnící gumičky byly jako nový po vyndání, zbavené všeho bordelu. Prachové gumičky už sem tam nějaký ten šrám měly, ale vrátil jsem je zpět. Jediné co potřebovalo vyměnit byly těsnění mezi třmeny a měděné těsnění mezi vyústěním hadice do třmenu. Při montáži jsem se snažil dobře nasadit zpět těsnící gumičky, protože jejich kuželovitý tvar umožňuje jen jeden způsob osazení (ono by to šlo i obráceně, ale bylo by to špatně). Po složení následovalo asi hodinové odvzdušnění brzd s nejistým výsledkem. Už jsem si říkal, že to teda vzdávám. Avšak teprve po první jízdě si to sedlo. Brzda ztvrdla, páčka brzdy teď zabírá v 1. pětině až čtvrtině pracovní dráhy. Za 11 let vlastnictví motorky se mi po několika předchozích pokusech opravit krok brzdy.
Při té příležitosti jsem ještě dal svíčky DENSO U27ESR-N. Pár lidí mě postrašilo s upadajícím jiskřištěm svíčky BRISK atd.
Cena za svíčky 500kč
Vlastník | petr.machy | |
---|---|---|
Vloženo | 14.4.2008 | |
Aktualizováno | 7.5.2013 | |
Zobrazeno | 2 636x |