Asi se mi nepovede napsat vše do jednoho deníku a proto o čidlech budu psát separátně...
Jak jsem již zmínil v úvodu, tak největším problémem čidel je, že obsahuji čočkovou baterii CR2032 s napětím 3,3Voltu. Ten kdo více jezdí, tomu čidla dříve "umřou" a nová nejsou úplně levná (zjistím cenu nových a napíšu)...
Každopádně koupě starších čidel je problematické, protože jsou většinou "mrtvá" nebo těsně přes smrtí. Já koupil starší čidlo přes eBay. Když jsem neměl diagnostiku, tak jsem si nechal v Inveltu zjistit párovací kód a čidlo ještě fungovalo. Teď mám diagnostiku svojí (ATEQ VT55) a čidlo už je po smrti...
Odstranil jsem horní měkkou vrchní vrstvu a objevil přibodovanou baterii. Baterie měla 0,7 Voltu. Když baterii odpojíte a vyměníte za novou 3,3 Voltu, tak čidlo ožije. Takže jediné co musíte udělat je opět vše zalít nějakou hmotou, která není vodivá a nezpůsobuje korozi jako například silikonové tmely.
Na závěr jen doplňuji, že frekvence čidla může být 315Mhz, ale častěji 433Mhz...
Hezky to popisuje video:
nebo
http://www.ukgser.co...ensor%20batteries%20(All%20BMW%20models%20equipped%20with%20RDC)%20V1.1.pdf
Vlastník | Piki | |
---|---|---|
Vloženo | 21.6.2010 | |
Aktualizováno | 28.12.2020 | |
Zobrazeno | 5 275x |