PROFIL MOTORKY

BMW R 1200 S (2006)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Piki
Vloženo 21.6.2010
Aktualizováno 28.12.2020
Zobrazeno 5 270x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7


Vloženo: 27.07.2018, Uskutečněno: 27.07.2018, Zhlédnuto: 47x


Mám zde další téma, které se váže k motocyklům BMW R1200S, K1200S a jejich "klonů"

Výrobce BMW má díky své strategii určitou výhodu před ostatními. Například ABS a vstřikování mají určité modely od roku 1985. To samé platí o možnostech elektroniky, která díky sběrnicovému řešení má více možností pro nabízení různých konfigurací strojů a to s minimálním zásahem, protože se myslelo hodně dopředu...

S výše uvedenou znalostí a chutí rozšířit možností svého stroje, To znamená, že i stroj s rokem výroby 2004-2006 můžeme poměrně jednoduše doplnit o hlídání tlaku v pneu...

KROK 1 - elektronika
----------------------------
Stroje, které aktuálně nejsou hlídáním tlaku vybaveny, musíme doplnit o elektroniku pro komunikaci se senzory.
Varianta 1 - jednotka alarmu s integrovanou elektronikou pro hlídání tlaku
Varianta 2 - jednotka pouze pro kontrolu tlaku
Tento deník později doplním o fotografie. Každopádně jednotku připojíte na sběrnici a krok 1 je hotov...

KROK 2 - senzory tlaku
--------------------------------
Bezdrátové senzory jsou umístěny uvnitř kol u ventilků. Napájení je bateriové bez možnosti její výměny což je jejich hlavní slabina. Detaily a fotky doplním v dalším dílu...

KROK 3 - software
-------------------------
V servisu Vám v centrální elektronice potvrdí, že elektronika pro hlídání tlaku je instalována a povolí možnost zobrazení na palubním LCD. Do vlastní jednotky hlídání tlaku musí být doplněn "párovací" kód každého ze senzorů. Senzory jsou standardně "uspané" pro snížení spotřeby energie. způsob aktivace a fotky doplním...

ZÁVĚR
----------
Vývoj BMW cílil na maximální možnosti, tak aby následné doplnění určité funkcionality pro zákazníka bylo snadné a mohlo se zákazníkovi řádně vyúčtovat. Je to efektivní a chytré. Palubní LCD je připraveno na zobrazení potřebných údajů, ovladače na řídítkách mají pod kryty schována všechna potřebná tlačítka, prostě dokonalá práce...

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Mark09 (7) napsal 13.09.2018 v 22:47

Piki (61) napsal 29.07.2018 v 09:05

Díky. Jen bacha. Ten alarm je buď jen alarm nebo alarm + hlídání tlaku. Piki

elvis78 (136) napsal 28.07.2018 v 19:47

Pěkná práce. Alarm vypadá stejně jak u mě

Duchy10 (7) napsal 28.07.2018 v 19:32

Hodně pěkný díky za info, jak snadno jde z našich strojů dostat ještě o trochu víc

Piki (61) napsal 28.07.2018 v 11:26

Díky, je to mnohem větší zábava než u ostatních motorek. Je to prostě hračka

BoBo1 (0) napsal 28.07.2018 v 09:51

Dík toto i minulý příspěvek je zajímavý info.


Nejnovější záznamy v deníku
  • BMW R1200S - vyjížďka 09/2022

    Chtěl jsem si zkusit rozdíl po přesednutí z K1600GT na R1200S a teda masakr. Ta R12 má do 200kg a je jako pírko... Když můžu, tak zajedu do EuroCycles a je super se podívat na bazarové motorky. Docela dost tam mají R1

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 05.09.2022
    Uskutečněno: 05.09.2022
    Tachometr: 33337km
    Komentářů: 2x
  • ASC - Automatic Stability Control

    Je možné, že na našich R1200S půjde aktivovat to co má skoro každý stroj R1200R nebo R1200GS a to ASC. Je zajímavé, že některé stroje R1200ST už mají ASC ve výbavě... ASC znamená elektronický protiprokluzový systém a

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 27.09.2018
    Uskutečněno: 27.09.2018
    Komentářů: 1x
  • RDC - Monitoring tlaku pneu BMW - finále

    Konečně shrnutí a to včetně finanční náročnosti. Takovou radost z takový blbosti už jsem dlouho neměl. Díky tomu jaká je BMW skládačka, tak už se mi ani nechce kupovat jinou motorku. Zase a zase chci BMW a vylepšovat si

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 19.09.2018
    Uskutečněno: 19.09.2018
    Komentářů: 2x


TOPlist