PROFIL MOTORKY

Yamaha WR 250X (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Czrapel
Vloženo 7.7.2017
Aktualizováno 25.12.2020
Zobrazeno 2 835x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 23.04.2018, Uskutečněno: 07.04.2018, Stav tachometru: 12800 km, Zhlédnuto: 10x


Přes zimu mě zlobila baterka -nechal jsem jí v motorce a sama se rychle vybíjela, přestože byla ve vytápěné garáži. Došlo to až tak daleko, že na jedný z prvních projížděk mě nechalo WRko na holičkách asi 10 km od garáže s rozsvícenou červenou kontrolkou a na displeji hláška 'error 46' .(na netu většina lidí píše, že je to regulátor dobíjení)
Neměl jsem doma multimetr, ale podle všeho to vypadalo, že je baterka po smrti. S novou baterkou se ale problém opakoval. Postup detekce problému jsem našel na jednom angl. fóru.

1) Změřit klidové napětí na baterce - mělo by být kolem 12,5V.
2) Motorku nastartovat a změřit napětí na baterce znovu - mělo by být přes 13V. Pokud napětí klesne pod 12V, baterka se nedobíjí!
3) Jít po kabelech, rozdělat všechny konektory a zkontrolovat je, jestli není problém tam.
4) Rozdělat konektor od regulátoru dobíjení (je pod levým předním plastem u nádrže, taková žebrovaná krabička). Mělo by tam být 5 kabílků - červenej, černej a tři bílý.Bílý káble vedou od alternátoru. Nastartujte motorku (pojede jenom na baterku) a změřte napětí mezi těma třema bílejma káblíkama, Pozor, tady už je samozřejmě střídavý napětí. Mezi každýma jednotlivýma dvěma bílejma drátama by mělo být kolem 20V na volnoběh, když přidáte plyn, vyšplhá se to na 30-40V.

Já jsem měl v prdeli regulátor dobíjení, u kterého jsou 2 možnosti: koupit originál kterej stojí asi 5000 a nebo neoriginál, kterej je asi za 2900. Já koupil neoriginální a motorka běží bez problému. Tvar i přichycení a konektor, všechno je stejný jako na původním.
Štěstí, že jsem nemusel měnit alternátor, ten totiž stojí asi 7000.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Dojmy po přibližně 15000km

    Na motorce se toho moc nemění, jen jsem chtěl sepsat svoje dojmy. Doplňky Motorka má zvýšené sedlo navlečené v černém potahu s proužkama. Šil jsem si ho sám a stále jsem s ním spokojen, netrhá se a vypadá stále dobř

    Typ: Údržba
    Vloženo: 29.07.2020
    Uskutečněno: 29.07.2020
    Tachometr: 23500km
  • Repas předních tlumičů

    Na motorku jsem poprvé tuto sezonu sednul až v červenci, protože jsem byl v zahraničí. Po kratší projížďce po přilehlých okreskách a polních cestách se ale objevil problém. Z pravé přední vidle chcal olej. Nic velkého,

    Typ: Údržba
    Vloženo: 25.08.2019
    Uskutečněno: 23.08.2019
    Tachometr: 19100km
  • Zvýšení sedla

    Moto přede mnou vlastnily dvě holky, takže motorka měla snížený sedlo. Bylo sice pohodlný, ale měl jsem pocit, že sedím příliš "v motorce", mám moc zalomený nohy a vůbec, že se tak nějak nemůžu pohybovat. Nový originál

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 21.03.2019
    Uskutečněno: 10.02.2019
    Tachometr: 18000km


TOPlist