Přes zimu jsem se rozhodl rozšířit si horský dojezd o malý kanystr Rotopax (1 galon) a tím jsem de facto ukončil ladění nejrůznějších přepravních módů Scramblera. Pro majitele moderních spotřebních motorek jde asi o činnost nepochopitelnou, ale v případě Scramblera je to nutnost. Motorka není, mírně řečeno, příliš uzpůsobená na převážení zavazadel (nosič uchycený v plastu má nosnost 3kg, výfuk zboku nahoře limituje umístění kufrů). Skončil jsem tak u čtyř verzí používaných podle momentální potřeby:
Mód město: brašna Wolfman 8-11l pojme řetěz, plachtu a pár drobností. Je rozepínací a tak se vejde i malý nákup. Vzhledem k malým hmotnostem není nutné dodatečně uchycovat nosič k rámu.
Mód jednodenní výlet: Wolfman + plotna SW Motech + kanystr Rotopax. S camelbagem na zádech stačí na jednodenní výlet bez přenocování. Nosič dodatečně uchycuju k rámu.
Mód víkend: Plotna SW Motech + kanystr Rotopax + válec Givi 40l. Vleze se stan, spacák, karimatka, hadry …. uchycení k rámu nutmost.
Mód trip: plotna vlastního bastlení + brašny Givi T421 Voyager + Wolfman/Givi válec + tankbag Triumph. Používám jen k přepravě velkého množství krámů z bodu A do bodu B. K jízdě mimo asfalt se nehodí, ale já stejně upřednostňují systém „základního tábora a offroadových hvězdicovek na lehko“ (ve válení se s kuframa po zemi jsem nikdy neviděl velkou romantiku).
Vlastník | T601 | |
---|---|---|
Vloženo | 8.4.2010 | |
Aktualizováno | 28.11.2017 | |
Zobrazeno | 17 629x |
Hezky vymyšleno a popsáno. Dobrý příspěvek.
...značka je sice hnusná, za to však velká S tím stojánkem to neřeším. V minulosti mi popadalo tolik motorek kvuli mý blbosti, že teď si dávám velkýho majzla, kam to postavím.
Tyyyyyvoe fuuuuj ta hnusná řecká RZ Btw nepřemýšlel jsi o rozšíření stojánku? Já mám rozšiřovák od Adventure rider a je to o dost lepší.