To, že jde o skutečně o stavbu ve smyslu Cafe-Racer Vás nyní snad přesvědčím podsedadlovkou a sedlem :D
Nejprve jsem zvážil zda-li monosedlo nebo protažené.
Z obrázku mi dáte za pravdu, že jsem zvolil správně:D
Zakoupeno bylo nejlacinější sedlo , abych měl podklad a molitan na úpravu.
Po vyřezání sedla a molitanu jsem se pustil do rámu.
Prvotně, pokud nevíte proč veškeré podsedadlové rámy dělají z trubek, tak jsem to zjistil za Vás!
Většina přestavovaných motocyklů má rámy z trubek, proto se zde trubka hojně využívá. Její silná stránka je ,že se dá poměrně hodně ohnout (v ohýbačce) a kopírujete tvar sedla, tedy ohnete máte !
Jelikož rám na Horneta je z jeklů, musel jsem použít jekl.
Ten se samosebou ohnout dá ale rozhodně ne natolik aby kopíroval sedlo jelikož se při větším ohybu deformuje stěna a jekl sed láme.
Abych tedy jekl "ohnul" bylo nutné nařiznout jekl cca po 5mm a v mezerách ho přiohnout, poté zavařit a je to ! :D
Následně se vše zaleštilo doplnilo se o mnoho vzpěr a nalakovalo.
Sedlo jsem poté svěřil dvornímu Čalouníkovy
Potažení super.
Vlastník | Zar | |
---|---|---|
Vloženo | 28.12.2015 | |
Aktualizováno | 19.3.2018 | |
Zobrazeno | 1 408x |
Musí se řešit změna počtu míst
Moc pěkné mám v plánu něco podobného akorát spíš tu delší verzi mužů se zeptat co na takovou úpravu říkali na STK?
Super práce! Parádní sedlo, ale hlavně ty kola!!!
(y) (y) (y)
hodne kratka prdelka,ale super
potah vypada taky luxusne
Mooooc pěkná práce