Výměna oleje v přední vidlici, dal jsme tuhost 15W. Uvidíme jaká bude změna. Vyzkoušeno a malá změna je. Je to znát spíš na silnici a na polní cestě, ale v terénu by to chtělo jednoznačně progresivní pružiny.
Vlastník | Simitom | |
---|---|---|
Vloženo | 8.10.2016 | |
Aktualizováno | 24.7.2018 | |
Zobrazeno | 12 454x |
Před výměnou oleje jsem měl fouknutý vidle na 0,5 Atm. Chtěl jsem zjistit jestli se změní bez dofouknutí. Před dalším jezdenim určitě zase dofouknu na 0,5. Přes zimu me na ni ještě čeká nejaky ten servis. Na jaře půjde do světa tak ať se za ni nemusim stydět.
Si je trochu dofoukej V manuálu ti sice napíšou, že se to nesmí, ale když si najdeš manuál od KLR, které má až na pár drobností vidle identické, najdeš tam předepsaný tlak, do kterého to lze hustit Teď nevím z hlavy kolik to je, ale gufero i vidle vydrží hodně, když jsem potřeboval stará gufera vystřelit, měl jsem tam 5 Atm a ani tak to nepovolilo Prostě tam foukneš trošku (určitě na moji hmotnost stačilo do 0,5 Atm) a dostane to lehce progresivní efekt, protože čím víc vidle zatlačíš, tím více se vzduch uvnitř stlačí a tím víc jdou ztuha.