PROFIL MOTORKY

Suzuki M1800 IntruderR (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Pe3k
Vloženo 8.2.2017
Aktualizováno 21.5.2017
Zobrazeno 3 691x
HODNOCENÍ PROFILU OD 55 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 23.10.2017, Uskutečněno: 11.10.2017, Stav tachometru: 15700 km, Zhlédnuto: 37x


Troubit na hlučné motorce obyčejným magnetickým membránovým klaksonem není žádná výhra. Ten originál zní spíš jako bzučák a bylo to spíš na ostudu.

Pořídil jsem tedy hlasitější 139dBi šnekovou kompresorovou fanfáru.
Kterou by jsem mohl na moto namontovat. Samozřejmě tak aby to nenarušilo vzhled motorky. Jelikož tento zvukový výstražný systém obsahuje krom membránových šnekových fanfár i vzduchový kompresor je tedy poměrně objemný. Samotné umístění (skrytí) na motorce je téměř nemožné.
Rozhodl jsem se tedy koupit neznačkovou, levnější čínskou variantu , kde mě případný neúspěch nebude finančně tolik mrzet.

Nechal jsem své tvůrčí schopnosti pracovat a modifikoval jsem klakson k potřebám svým.

Odpojil jsem kompresor od fanfár a ty následně ořezal a zmenšil tak aby se vlezly na místo původního klaksonu. Kompresor jsem umístil do volného prostoru pod sedadlem. Propojení kompresoru s fanfárou jsem realizoval plastovou trubičkou teplotně stálou do 90 °C. Zapojení proběhlo za pomocí relátka na stávající svorky a dodatečnou kabeláž.

Jak že to troubí?
Vlastní video jsem ještě nepořídil ale troubí to takhle.

Bohužel klakson 100% fungoval jen pár měsíců
Umístění klaksonu mezi chladičem a blokem motoru má neblahý vliv na jeho plastové tělo a teplem dochází k deformaci a tím uniku vzduchu kolem membrány. Klakson jsem tedy násilím rozebral a membránu přilepil. Viz foto

Fotogalerie:

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Servis 36.000 km

    Po dvacetisedmi měsících od pořízení, přichází řada na servis po 36.000km. Jelikož je po záruce tak ve vlastní režii. :-) 36 tisíc, to je "velký servis", to máme výměnu: - Oleje v motoru - Oleje v kardanu - V

    Typ: Údržba
    Vloženo: 29.05.2019
    Uskutečněno: 19.05.2019
    Tachometr: 36160km
  • Servis "dva roky"

    Dvouletá záruka na motorku skončila a to je čas kdy se o mazlíka můžu začít starat sám. :-) A čím jiným začít než potřebnými úkony po dvou letech provozu. - Výměnou chladící kapaliny, vyčištěním chladiče a narovná

    Typ: Údržba
    Vloženo: 20.05.2019
    Uskutečněno: 16.03.2019
    Tachometr: 33968km
  • Statistika 2018

    Statistika nuda je, má však cenné údaje, neklesejme na mysli, já vám to tu vyčíslím. //img.motofotky.cz/upload/images/forum/2019/02/468972_70feeb8e8812662541ce7f57f5e1e6f2.jpg V sezoně 2018 jsem projel: 16.594 k

    Typ: Reportáž
    Vloženo: 08.01.2019
    Uskutečněno: 08.01.2019
    Tachometr: 33603km
    Komentářů: 4x


TOPlist