PROFIL MOTORKY

Ducati Monster 900 (i.e.) (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník syrrius
Vloženo 31.10.2015
Aktualizováno 24.1.2019
Zobrazeno 2 941x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.8


Vloženo: 16.08.2017, Uskutečněno: 14.07.2017, Stav tachometru: 39000 km, Zhlédnuto: 27x


V diskuzi jsem řešil problém se synchronizací karburátorů které se mi nedařilo sladit aby vše fungovalo jak má...

Když jsem asi po 5-té kontroloval karburátory a hledal co to může způsobovat našel jsem mikroprasklinu v membráně... Přitom předtím byly kontrolovány několikrát a nikdy jsem ji nenašel .

Při nákupu jsem rovnou zavrhl originální díl kdy se mi z ceny za kousek bumy zvedá kufr ještě teď
Naštěstí náhrada existuje v podobě membrány do karburátoru skoro identického od Suzuki DR650 pod označením 13507-07D01

Postup výměny na karburátorech je triviální jen se k tomu karbu dostat když je na motorce je trochu ořech a chce trpělivost...
Bohužel nemám foto z montáže jelikož jsem u toho měl málo času a p...l jsem jak

Ve zkratce:
Nádrž dolů a nebo na pantu zvednout výš aby bylo dost místa.
Baterii ven.
Sundat kryt vzduchového filtru a ten kus na kterém je položený vzduchový filtr taky.
Do karbu kousek čistého hadru aby do něj nenapadal bordel
Povolit šrouby co drží filtrbox jak v předu tak v zadu.
Odpojit vedení k zapalování jak ze strany napájení tak ze strany cívky.
Odpojit a vytáhnout VN kabely ze svíček.
Sundat 30A pojistkové pouzdro a +pol na pravé straně filtrboxu
Sundat odkalení filtrboxu(vlevo v předu pod boxem)
Sundat odvětrávání klikové skříně(vlevo vzadu)
Povolit objímky mezi karburátorem a filtrboxem
Povysunout filtrbox nahoru a z gumového držáku sundat relé startéru(pod baterií vpravo )
Filtrbox je venku a karburátory jsou přístupné...

Povolit dva křížové šrouby a přidržovat kryt(je pod ním pružina)
Kryt dolů. Opatrně na pružinu aby někam nespadla a taky na okroužek ve spodní části
Teď je vidět šoupátko s membránou
Pomalu vytáhnout ven a pozor na jehlu a podložky...
jehlu někam stranou ať se neohne
z šoupátka sundat pertinaxovou závlačku a starou membránu taky.
Nasadit novou membránu a složit v opačném pořadí

No nebylo to takové hrozné
Teď ještě znovu seřídit synchronizaci a volnoběžnou směs do které jsem samo strkal prsty pořád sem, tam a zbytečně

Moto je mnohem plynulejší na nízkých otáčkách a lépe reaguje na mírné přidání

Mise splněna

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • K&N, zapojená lambda atd.

    Sehnal jsem K&N vzduchový filtr spíš jen pro utišení zvědavosti co to udělá s výkonem motorky. No dole se nic zajímavějšího neděje ale při plném plynu nad 6500ot kde moto s původním filtrem začala vadnout tak po výměně

    Typ: Údržba
    Vloženo: 09.05.2018
    Uskutečněno: 09.05.2018
    Tachometr: 43100km
  • Moto a Arduino

    Myšlenka je že se pokusím dostat z motorky co nejvíc údajů o jízdě. Začalo to analogovým budíkem měřící napětí přez analogový měřič tlaku oleje... No už by ty budíky nebylo kam dát že :-D Po koupi Lambda Controlleru b

    Typ: Údržba
    Vloženo: 18.03.2018
    Uskutečněno: 18.03.2018
    Komentářů: 4x
  • Měření AFR pomocí širokopásmové sondy.

    Po loňských problémech se směsí kdy jsem nebyl schopný vyladit karburátory tak aby svíčka nebyla bílá nebo úplně černá nechci nechat nic náhodě. :-$ Koupil jsem sadu pro měření pomocí LSU 4.9 i s microcontrollerem.

    Typ: Údržba
    Vloženo: 18.03.2018
    Uskutečněno: 01.03.2018
    Tachometr: 43000km
    Komentářů: 1x


TOPlist