19.7.2018
Sluníčko,v práci volno,jen vyrazit.
Ráno se obleču,vytlačím motorku z garáže,na povel start dvakrát otočí a konec...
Po přezkoumání kdy baterka dobrá,start tlačítko taky OK... Jedině startér.
Po rozebrání už bylo jasno.Uhlíkům skončila životnost...
Originál jsem se ani nepokoušel shánět po zkušenosti s membránami do karbů.
Náhrada uhlíky z felície trochu přibrousit a pasují jako ulité
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Sehnal jsem K&N vzduchový filtr spíš jen pro utišení zvědavosti co to udělá s výkonem motorky.
No dole se nic zajímavějšího neděje ale při plném plynu nad 6500ot kde moto s původním filtrem začala vadnout tak po výměně
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 09.05.2018 |
Uskutečněno:
| 09.05.2018 |
Tachometr:
| 43100km |
-
Myšlenka je že se pokusím dostat z motorky co nejvíc údajů o jízdě.
Začalo to analogovým budíkem měřící napětí přez analogový měřič tlaku oleje...
No už by ty budíky nebylo kam dát že :-D
Po koupi Lambda Controlleru b
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 18.03.2018 |
Uskutečněno:
| 18.03.2018 |
Komentářů:
| 4x |
-
Po loňských problémech se směsí kdy jsem nebyl schopný vyladit karburátory tak aby svíčka nebyla bílá nebo úplně černá nechci nechat nic náhodě. :-$
Koupil jsem sadu pro měření pomocí LSU 4.9 i s microcontrollerem.
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 18.03.2018 |
Uskutečněno:
| 01.03.2018 |
Tachometr:
| 43000km |
Komentářů:
| 1x |