renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Ducati Monster 900 (i.e.) (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník syrrius
Vloženo 31.10.2015
Aktualizováno 24.1.2019
Zobrazeno 2 924x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.8


Vloženo: 18.03.2018, Uskutečněno: 19.07.2017, Stav tachometru: 41000 km, Zhlédnuto: 17x


19.7.2018
Sluníčko,v práci volno,jen vyrazit.
Ráno se obleču,vytlačím motorku z garáže,na povel start dvakrát otočí a konec...
Po přezkoumání kdy baterka dobrá,start tlačítko taky OK... Jedině startér.
Po rozebrání už bylo jasno.Uhlíkům skončila životnost...
Originál jsem se ani nepokoušel shánět po zkušenosti s membránami do karbů.
Náhrada uhlíky z felície trochu přibrousit a pasují jako ulité

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • K&N, zapojená lambda atd.

    Sehnal jsem K&N vzduchový filtr spíš jen pro utišení zvědavosti co to udělá s výkonem motorky. No dole se nic zajímavějšího neděje ale při plném plynu nad 6500ot kde moto s původním filtrem začala vadnout tak po výměně

    Typ: Údržba
    Vloženo: 09.05.2018
    Uskutečněno: 09.05.2018
    Tachometr: 43100km
  • Moto a Arduino

    Myšlenka je že se pokusím dostat z motorky co nejvíc údajů o jízdě. Začalo to analogovým budíkem měřící napětí přez analogový měřič tlaku oleje... No už by ty budíky nebylo kam dát že :-D Po koupi Lambda Controlleru b

    Typ: Údržba
    Vloženo: 18.03.2018
    Uskutečněno: 18.03.2018
    Komentářů: 4x
  • Měření AFR pomocí širokopásmové sondy.

    Po loňských problémech se směsí kdy jsem nebyl schopný vyladit karburátory tak aby svíčka nebyla bílá nebo úplně černá nechci nechat nic náhodě. :-$ Koupil jsem sadu pro měření pomocí LSU 4.9 i s microcontrollerem.

    Typ: Údržba
    Vloženo: 18.03.2018
    Uskutečněno: 01.03.2018
    Tachometr: 43000km
    Komentářů: 1x


TOPlist