PROFIL MOTORKY

Triumph Tiger 955i (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník bluzka
Vloženo 31.3.2016
Aktualizováno 31.3.2016
Zobrazeno 1 057x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Servis dobíjení

Vloženo: 03.08.2017, Uskutečněno: 03.08.2017, Stav tachometru: 80800 km, Zhlédnuto: 49x


Jak už to tak bývá, jakmile chcete jezdit a jezdit, stane se něco neočekávaného co to nedovolí.
U mě to byla nejdřív koupě auta, díky které jsem trávil hodiny a hodiny v garáži, abych ho měl alespoň pojízdné tak abych mu věřil a hned potom pracovní vytížení.
No a když už byl čas, vyjel jsem a po slabé hodince jízdy mi zhasly budíky a byl konec. Odvoz do garáže a začal jsem zjišťovat co se děje.
Vzal jsem multimetr, a nevěřil vlastním očím, když nová baterka měla jen 11,5V
Takže hurá do práce.
Našel jsem si perfektně popsaný postup na odkaze: Motoride A jel hezky od začátku.
Nejdřív kompletně vyčistil všechny kontakty, potom natahal novou kabeláž mezi baterkou a regulátorem a kostrou a reglátorem. postupně se to zlepšovalo ale pořád to nebylo ono.
Podle postupu jsem šel skoro až nakonec kde mi došlo že je špatný stator.
sundal jsem víko altíku a co na mě nekouká. Jedna cívka černá jako uhel.
Po delším shánění náhradního jsem sehnal jetý stator z Daytony 955, vyměnil konektor a dobíjení šlape jako hodinky.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku


TOPlist