Jak už to tak bývá, jakmile chcete jezdit a jezdit, stane se něco neočekávaného co to nedovolí.
U mě to byla nejdřív koupě auta, díky které jsem trávil hodiny a hodiny v garáži, abych ho měl alespoň pojízdné tak abych mu věřil a hned potom pracovní vytížení.
No a když už byl čas, vyjel jsem a po slabé hodince jízdy mi zhasly budíky a byl konec. Odvoz do garáže a začal jsem zjišťovat co se děje.
Vzal jsem multimetr, a nevěřil vlastním očím, když nová baterka měla jen 11,5V
Takže hurá do práce.
Našel jsem si perfektně popsaný postup na odkaze: Motoride A jel hezky od začátku.
Nejdřív kompletně vyčistil všechny kontakty, potom natahal novou kabeláž mezi baterkou a regulátorem a kostrou a reglátorem. postupně se to zlepšovalo ale pořád to nebylo ono.
Podle postupu jsem šel skoro až nakonec kde mi došlo že je špatný stator.
sundal jsem víko altíku a co na mě nekouká. Jedna cívka černá jako uhel.
Po delším shánění náhradního jsem sehnal jetý stator z Daytony 955, vyměnil konektor a dobíjení šlape jako hodinky.
Vlastník | bluzka | |
---|---|---|
Vloženo | 31.3.2016 | |
Aktualizováno | 31.3.2016 | |
Zobrazeno | 1 057x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ