No, nebylo to 100km, ale 97km. A nebylo to za dvě hodiny, ale za dvě a půl, protože kopečky a teréní vložka na panelce. Dvakrát to zpomalilo až za jedna, jinak šla do kopců s mýma 100kg na dvojku někde mezi 35 a 45km/h. Při tak vysokých rychlostech pomáhalo zalehnutí . Po rovinkách jsem původně chtěl jet pohodových 45, ale nevydržel jsem a držel to na 50km/h. Jak šla z kopce přes 52, pomohlo zkratovat zapalování a přidat plynu - trochu to brzdí, ale hlavně se směsí propláchne a ochladí motor.
A důvod toho všeho? Chtěl jsem zkusit, jestli je něco takového v lidských silách, ujet 100km a víc na babettě. Jestli nás ti mopédisti nekrmí nesmyslama . Jako nezbytnost se ukázalo použití rukavic pro práci se sbíječkou.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
K dalšímu tripu se dlouho nedařilo pilota přesvědčit. Změna převodu do rychla nahlodala pilotovu psychiku, avšak jeho obavy z kopců se podařilo potlačit po posledním úpravě výfuku. Nyní již možno prozradit, že STP (Stoki
Typ:
| Vyjížďka |
Vloženo:
| 27.08.2017 |
Uskutečněno:
| 26.08.2017 |
Tachometr:
| 500km |
-
Jelo to pěkně, ale vzhledově nic moc. Proto došlo na zkracování - celá nová reflexní část výfuku, která je popsaná dříve, byla zasunuta o 20mm blíž k válci. Rezonanční otáčky se zvedly asi o 200 ot/min, při cca 1,5km/h v
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 26.08.2017 |
Uskutečněno:
| 19.08.2017 |
Tachometr:
| 400km |
Komentářů:
| 1x |
-
Před změnami výfuku jsem odzkoušel převody na 1km úseku mírně do kopce, start z nuly
12/51 zubů, nejrychlejší, 1:24min, rychlost na vrcholu 47km/h
12/51, nové kroužky, +2 vteřiny, 44km/h, ale to si sedne
13/51, 1:32 m
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 03.08.2017 |
Uskutečněno:
| 03.08.2017 |
Tachometr:
| 250km |