Kolik má najeto se neví. Podle stavu řetězu a podle nových mitasek (v roce 2009) tipuju, že přede mnou najela tak 10 tisíc. Od té doby jsem jí dal tak tisícovku. Tak začnem od nuly.
Jak píšu v recenzi, letos mi to nedalo, po dvou letech v garáži a před tím tři roky problémů s ucpaným karbecem jsem to napumpoval a vytlačil na světlo a ... opravil. Teda jestli se tomu dá říkat oprava - prostě koupíš u benzínky opravdový benzín, Vervu 100, dáš syntetický olej, naleješ do nádrže, a je to. Po asi 20 minutách popojíždění kolem baráku už motor šel jak má, startovalo to, drželo volnoběh, netekl benzín přepadem, zkrátka opraveno. Po 10km se přestalo kouřit z výfuku.
Řetěz už byl vytahaný jako kšandy, spolu s ojetá rozetou můžou snížit účinnost sekundáru třeba i na 90%, proti standardu 97%, a to jde u takového slabocha poznat. Zjišťuji, že mototechny, co znám, přestaly babetty dělat. Dočasným řešením se stal řetěz z Pionýra, ve službě v letech 1960 až1985, pak vyměněno, nyní nalezeno v bedně. Jako nový, nechápu, proč jsem ho tenkrát měnil.
Vlastník | Beranidlo | |
---|---|---|
Vloženo | 20.7.2017 | |
Aktualizováno | 24.12.2020 | |
Zobrazeno | 1 548x |