Už delší dobu jsem se začal potýkat z nepříjemným cuknutím někdy zaškubáním v nízkých ot. zejména po delší jízdě a vysokých venkovních teplotách 30+ ,po rozjezdu nebo akceleraci ,projev byl cca do 3,5tis ot./min ,volnoběh naprosto ok a ve vysokých otáčkách nic,hodně nepříjemná věc ,když to nečekáte třeba v hodně utáhlé zatáčce a chcete akcelerovat na výjezdu a místo krásně plynulé reakce dojde k cuknutí ,už sem začínal být zoufalí ,protože ukázat v servisu to nešlo neboť to bylo jen někdy třeba 1-2x za cca 100km a při popsané závadě spoustu servisákům mi bylo odpovězeno téměř stejně a to nemáš přívěru na výfuku ,je to normální,chce to doladit na brzdě kup si pwc a podobně ,řekl sem si ,že ne to prostě nikdy předtím nedělalo a bohužel se závada začala projevovat častěji ,věčně sem si myslel ,že je to svíčkama ,začal sem si dávat 1a1 dohromady a zpoměl sem si na iridiovky ,ktreré mi odešli po 60km a nebylo to normální a bez vysvětlení , šel sem tedy cestou zapalování ,putoval sem na osciloskop kde bylo vše OK ,měřil sem teplotu zahřívání se válců a svodů porovnáním mezi sebou vše sedělo na stupeň přesně ,nakonec jsem proměřil cívky a bylo jasno na secondary naměřené 3x 9,6 k ohmu a jedna 8,4 konečně vyhráno a nebylo to ani těžké ,objednal sem z bourané R1 a je po problému .Zápis se zpožděním cca 1500km a nedošlo ani k jedinému malinkému zaškobrtnutí jsem šťasten jako s novým strojem .
Vlastník | Atrotoxin | |
---|---|---|
Vloženo | 15.8.2015 | |
Aktualizováno | 28.1.2018 | |
Zobrazeno | 1 563x |
čus , tak to je pecka stejná závada jen na 2 cívkách najednou hnus... když zapršelo tak vypnuli uplně jinak bych to nezjistil