PROFIL MOTORKY

Yamaha YZF-R6R (2006)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Kamikadze-Ace
Vloženo 3.9.2013
Aktualizováno 2.10.2016
Zobrazeno 3 175x
HODNOCENÍ PROFILU OD 16 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Wildmotors Endurance Most powered by Аэрофлот

Vloženo: 16.06.2017, Uskutečněno: 16.06.2017, Stav tachometru: 7 km, Zhlédnuto: 13x, Firma: Wildmotors , Bod zájmu: AUTODROM MOST


Wildmotors Endurance Most powered by Аэрофлот

Jak už název reportu napovídá na tenhle event to díky své práci v Sovětském Svazu mám trochu dál než obvykle. Trochu plánování asi dva měsíce dopředu - dovolená, letenka ( zakoupení triviální) zapůjčení ostrého SSP300 KTM RC 390 od Ozzyho ostatně jako všecho jelikož přiletím na dovolenou na lehko a přijedu si zakroužit. Týden do začátku dovolené trénuji co to dá v posilce abych na dráze a při stintu v endurance neudělal týmu ostudu jako nehrající kapitán a CEO týmu KOPYTA RC si zakládám tým v kategorii SBK s názvem Katjuša 1390. Tým má dva členy, dva motocykly, tři válce, součet objemu válců 1390ccm a koní jak řekl vězeň z Bytíšky – nepočítaně!

Den odletu na dovolenou a otrocká práce pod dohledem otce na chalupě je stanoven na 30.5 ovšem jak sleduji 29.5 odlety tak někdo hraje s odlety piškvorky a má červený křížek ... no nenechám se rozházel času dost ale stihnout vše dle plánu tak může dostat trhlinu. Tu trhlinu způsobul uragán v Moskvě... letadla nelétají a létají střechy stromy jeřáby atd. No nevadí další den kdy mám let věřím, že to poletí. No polední let zrušen tak lehká nervozita ale večerní ok tudíž se letí. Svačinka při cestě s Nižného Novgorodu do Mosky , přestup, pivo před odletem směr Praha a hladolet s ČSA! ČSA moje oblíbené aerolinky ale i ten Aerošrot na stejné trase stejné lince dává sváču. Přistáváme v Praze a po vyzvednutí kufru (opravdu poslední let kufru – amputace kolečka) láskyplně objímám lásku co na mě věrně čeká. Přesun autem směr postel, dál nebudu psát co se dělo jelikož to je příběh do červené knihovny a zde se píše o motocyklech :) Ale jednu věc jako vzorná žena připravila do ledničky dost lahváčů :))

Dovolená ubíhá na chalupě trénuji střídavě na babetě – nebrzdí a na traktoru – otrokářství 21 století existuje.

Den odjezdu do Mostu, zabalení nezbytných racing propriet typu kombinéza, boty, 2 lahve koňaku atd.. Sraz na benzině kde přeložím věci a přesedám do „kombuchy“ , která veze dva motocykly a hurá do Mostu:) Cesta uběhne velmi rychle a už beru klíče od boxu a stavíme štáb, otvíráme pivo, dáváme nahříváky na motocykly. Po chvíli dorazí další členové boxu Mr.973 Veverka a po chvíli i jeho manželka Kristina as Kitty, Manželé Míša a Roman Šimkovi, Pankáč alias team nr.1 Petr současně nejpohlednější člen týmu trpaslíků Rossina. Probíhá malý proslov nad lahví koňaku, kterou jsem ze svazu přivezl na utužení kolektivu. Funguje to jelikož o tento nápoj je zájem a padají veselé historky z natáčení a života ve svazu. Hlášek je několik tak budou sepsány na konci:) Nápoj Ararat jak se koňak jmenuje přivábí do boxu několik soupeřů jako Frankyho, Parmiče atd :) Parmič přijde jako host spořádaně s flaškou v ruce a na místě jak postává a konzumuje tak za dvacet minut objem nápoje ve flašce změní pozici z flašky do žaludků obyvatel boxu( dobré sdíléní). Jelikož nejsme nekulturní zvířata tak chvíli po 01:00 jdeme do pelechů. Spím jako obvykle v boxu na zemi a připadá mě ranní úkol krom hygieny zapnout jako říká závodník a mistr minibike Kubeee37 dečky:) Dečky hřejí všem krom Rossinky jelikož ta se neobtěžovala motocykl připravit s nahříváky a kabelem. Snídaně a příprava na kroužení. Hezky se obléknu, protáhnu a celý nažhavený usedám na KTM. Skupina C mě pocitově nenáleží ale jako učitel okruhové etikety vím co se na dráze sluší a patří. První kolo ok pomalu se dostávám do tempa ono s KTM po rovině to je nuda ale jak přijde technická pasáž tak strach z rychlosti jak ten čmelák letí vinglem tu je. Obzvlášť když jsem čmeldu nechtěně odložil do kačera na slovači a hned na to zničil šestku tak to je první ježdění. Třetí kolo červené vlajka borec to zahodil pod boxy, je ok, nafouklá vesta okolo těla a chůze značí, že je ok. Kouknu na čas kolik zbývá a zajedu s tím že to nemá cenu ono vyjet na zaváděcí a hned zatahovací kolo nemá pro tříkilo smysl.

Taktéž dorazil Rutan s Triumphem 765RS a je poprvé na okruhu od loňského pádu tak mám radost! Triumph pěkný akorát ten namakanej display na palubce nepřehrává filmy o množení berušek ( asi za příplatek).

Další runda a cítím se vesele a dosahuji prvního vytyčeného času, schválně to psát nebudu jelikož finální cíl je daleko :) Ozzy na čmeldovi jel 2:07 a já mám díky nezkušensoti na této moto a váze cíl eventu, navíc jedu první ježdění v roce a nechci to rozmlátit, tak zkusíme 2:15:) cokoliv pod 15 je bonus.

Poledne a jdu s láskou co za mnou přijela na oběd, zdravé tofu a sojové klíčky zapité acidofilním mlékem s kokosovou vlákninou přijdou vhod ... hovno soudruzi VRABEC, KNEDLÍK, ZELÍ A PIVO hladí společně s krásným počasím na duši :))

Proběhne regrouping , těsně jsem v baráži prohrál a sestupuji do skupiny D, kde se ovšem naskytnou 200hp motocykly jako terč předjetí malého čmeldy co má lehce přes 40 poníků:) pojďte vy netáhla.

Čas pomalu leze dolů a tempo slušné s tím, že v jedné rundě ztrapňuji jenom jednoho Diavela a potom dalšího nebožáka s SPZ, no jestli takto jezdíte po silnici tak vás pojede kdejakej strejda v tédéíčková vochcávce na hlínách a metlenebo nedejbože s vozíkem a pak se vyblinká na diskuzi na novinkách jak motorkáři neumí jezdit.

Racing time, ačkoliv jsem počítal se závodem 2T a holky kam bych pasoval více jsem zařazen do OPEN závodu, ovšem to nevadí aspoň pozávodíme a dáme osobáček:) ovšem závody začínají SSP, kde máme komplet tým KOPYTA RC různě po roštu. Start a v šikaně za cílovkou slyším drhnutí motocyklu o zem ovšem netuším co a jak, koukám obratem red flag a počítám svoje ovečky pomocí rovnice
3-K=0 aneb K jako kopyto, lehce matematicky na prstech mám výsledek zastavení závodu je mínus jedno Ká ... Roman as RoumenS, snažím se hledat jeho manželku aby byla v klidu a Míša přichází s tím, že už to ví a Romana si na foťáku přiblížila a je ok. Technika utrpěla poškození ale je to jen kosmetika typu řidítko, padák, stupačka. Kombinéza má nová racing přeliv v designu první pravá v Mostě- asfalt edition original. Moto jde do servisu a koukáme na restart kde po WUP kole přijede do boxu Pankáč s tech. chybou č. 48 ... a nad 8tis to nejede. Ihned je mě jasná závada přívěry ( zkušenosti no) , jelikož Pankáčova R6 je série vč výfuku tak má přívěru. Mezitím start a sleduju po očku Ozzyho jak si jede pohodu kousek za ososbákem. Cíl závodu, jde se koukat na litry následuje závod 2T a ženský kde v první řadě máme Rossinku ovšem veškerá naděje na lapač prachu čili pohárek v trapu. Rossinka ztrácí rychlost a z pod motocyklu se objevuje kouř a Rossina odstavuje R6.

Je můj čas startu do závodu na čmeldovi a jsem připraven bojovat o každou příčku. Sajsíng lap a stavím se na rošt vedle pohledné deštníkářky a všichni čumí no co Abája na P18 má taky deštníkářku tak ji mám taky. Kromě deštníkářky mám i plyšovou opici takže předstartovní procedura probíhá zábavně – díky OZZY. Ovšem každá sranda končí a jde se na WUP lap, vedle mě litry atd tak sprint to bude nerovný. Navíc v první řadě kam oko dalekohledem dohlédne stojí Mr.973 Veverka který je favoritem závodu a jak by napsala grafika závodu v telce kolo dostanu v šestém kole :) No závod začal startem který se mě povedl, čmelda se na zadní nesplašil. Nepoměr výkonu proti ostatním znamená nájezd do šikany ze zadních pozic a pokořením prvních soupeřů. Poté jedu na dohled dvojice Mr.Dreamer a někdo na RSV ovšem jen co se přitáhnu tak RSVprchá a já se držím dreamera, který ovšem dělá chybu tak ho předjíždím, na rovině je situace opačně a vrací mě to potom následuje stejná situace ovšem co předvádí dreamer když jsem v závěsu mě zvyšuje tlak a emoce. Vidím rudě a když držím stopu tak on tam kličkuje jak zajíc a mezi to nás berou rychlíci o kolo ale Veverka nikde wtf ... no čeká mě poslední kolo jdu do trháku a dreamera nechám osudu za sebou. Potom v boxu mu vysvětluji co a jak se má ale když má někdo problém ať radši odstoupí a neriskuje! Jestli si to dreamere čteš zamysli se ještě jednou nad tím co píšu!! V boxu také zjišťuji proč nedojel Veverka, v jednom kole prořadil a bestie odmítla otáčet klikovkou bez pomoci startéru takže než bestie povolila tak to nemělo smysl a odstoupil ze závodu.

Následuje servis techniky – přívěra, Roumenovo tříválec atd, bohužel rossina dojezdila jelikož se uvolnil napínák u rozety jak pastorek otáčel řetězem přitáhl rozetu blíž, řetěz potom vykonal co vykonal a to díru do převodovky. Ještě,že to dopadlo takhle lepší obětovat motor než kus zdraví! Nebudu to pitvat ale chyba údržby stroje.

K mému závodu na čmeldovi, sám jsem se trochu zasekl asi v mozku a osobáček o tři desetiny nepadl, nevadí zítra je taky den už nejsem trudomyslný když to nejde jako kdysi na Pannonii :))

Ozzy nastartuje kombuchu a dojede Rossině pro SV 650 se jménem Cipís :) Dávám si sprchu, lehkou večeři a pivo:) V boxu probíhá pokec a ladění taktiky na endurance. Posila týmu trpajzlíků Mazzda si pečlivě zapisuje vše co mu je řečeno a dvouhodinový brainstorming breefing meeting drinking je z cca 90% v řešení názvu týmu plus poznatky ze života hmyzu, Mazzda vypsal asi tři tužky. Jde se spát.

Ráno nás probudí oskar svítící a nahřívající asfalt tak celému boxu opět zapínám nahříváky. Dopoledne za mnou přijedou holky moje a tak mám podporu vč osobní pubertální asistentky, kterou učím jak s nahříváky a stojany. Je to fajn mít sebou tolik rukou na nahříváky, helmu, pití atd :) prostě family racing service all inclusive.

Ráno taktéž přijel Štěpán as Stev jako jednička týmu Katjuša 1390, kvalifikační jezdec a po domluvě startér :) První pozitivum je, že nejsme poslední na roštu. Druhé pozitivum pankáčova šestka funguje a zajede si osobáček v kvalifikaci. Gratulace pane rychlíku!

Kvalifikace probíhá vesele jelikož mám nového soupeře v podobě Cipíse tak je sranda na dráze a to je to hlavní.

Strategii Kopyt nemusím ani upravovat a nechám své ovečky ať jedou a určitě nebudu rozepisovat strategii pro konkurenční týmu co jsou zvědavý jak vopice. Startér je Ozzy takže cajk ovšem po prvním kole ho hledáme marně , v druhém kole je jasno je to Ozzy co nám nepřijel a rychle než doběhnu do boxu tam Ozzy už je(asi zázrak) Roumen se dostrojuje a vyráží na trať hned za Katjusou v poradi :)

Šroubujeme na Ozzyho motocyklu a trochu starost mě dělá brzdová páčka ale to se vyřešilo, zalaminoval jsem obratně kapotu, dal nahříváky a zkontroloval nas...upeného Ozzyho, který dostal ránu do své gumové 4x zlomené kličky ... radši se neptám jestli to má zlomené je to stav nekrmit nedráždit. Roumen a Stev krouží svůj stint. Vše běží krásně tak se mohu věnovat přípravě na svůj stint jelikož mě na čmeldovi čeká více jak hodina na dráze. I když na rovině nuda tak v technické pasáži to dá práci ukrotit toho čmeláka. Katjuša má jasnou strategii a to první stinty jedem co to dá, Stev sice prohlásil, že dá 50 minut ale hodinu tak se připravuji na střídání. Mezitím provedeme střídání u kopyt a vyšleme Pankáče vstříc závodu, kde na rychlém stintu se podílím výměnou transpondéru jelikož si krásně připravím pozice a Roumen zastaví s přesností cigaretového papírku kde potřebuji. Krása večer ze střídání čekám high light na eurosportu v rámci EWC :)

Je čas střídat Steva tak cedule ... potvrzení nic ... další kolo ... nic ... no po čtvrtém kole už mává jak na prvního mája tak se jde na to. Připravím se, spanilá asistentka puberálního věku sundá nahříváky a jde se na věc proběhne výměna transpondéru, klepnutí do zad a jedem. Výjezd na pit line alá mgp protahovací vopičky jako fakáče do kamery a jedem :) No jedu pomaleji jelikož tříkilo prostě nebude mydlit časy pod dvě minuty ale nevidím modré vlajky což mě nevadí soupeře si najdu když dojedu někoho pomalého. Závod mě baví jelikož pocitově jedu stabilně a rychleji než den předtím hlavně přivyknu motocyklu. K této pasáži závodu mám několik výtek ohledně zkušenějších jezdců . předjetí pod dvojitou žlutou je prasečina pane Pešku, zrovna závodník by to měl znát co se patří ale nejste v tom jedinej. Právě při té žluté v retardéru leží Pankáč ... tvl eventové skore pádů a týmu KOPYTA RC je již tři nula a jsem jediný z boxu co zatím drží :) Tak to tak zůstane jsem přeci CEO tak nemusím dělat vše co ostatní co porušují striktní ZÁKAZ PADÁNÍ, KTERÝ JE STÁLE V PLATNOSTI ! Pankáč vypadá, že to zvedne a na konci dalšího kola už mě předjede ...ufff dobré pro tým. Tahám co to jde a pocitově se mě jede krásně a první bod hodina za mnou, fyzička ok jen chyba teorie výpočtu výdrže nekalkuluje s vibracemi jednoválce ale dá se to vydržet přeci po hodině na dráze nesjedu kvůli troše vibrací od stupaček do nohou. Podle plánu mám střídat po 1h 10min aby to bylo v pohodě. Na cílovce díky rychlosti tříkila je čas koukat na boxovku tak sleduji svoje holky jak mě hlídají. Říkám si další kolo bude cedule ovšem události nabírají jiný spád, před vracákem se objevují dvojité žluté vlajky snad úplně všude a situace je ošklivá na zemi ležící černo oranžová kawa Lukyho Brejchy a on vedle ní a nechce se zvedat ... hnus. Tratáci letí přes dráhu je tam trochu chaos a i zkušení závodníci jedou krokem a zvedlou ruku ( tak to má vypadat !) Druhý závodník je v kačeru ale ten bude cajk. Ihned za dolíkem pozoruji ceduli SC ovšem někteří opět nerespektují žluté a předjíždějí plus zajíždí do boxu... no cement. Dojíždím pomalého jezdce s spz, který bohužel neví jak jet tak jede asi tak 60km v hod za ním je Piere a SC daleko než rupnou nervy mě tak Piere vezme situaci do svých rukou a naznačí tomu borci s SPZ aby SC dojel. Mezitím míjíme úsek vracáku kde Luky sice leží v péči lékařů ale hýbe se, což je dobře. Také je v akci bílá vlajka – znamenající pomalé vozidlo na trati - tou se často nemává. V této situaci kroužení za SC nemá střídání smysl pokud není natrénováno – ono se to nemusí stihnout a ztráta jednoho kola když jedete na výsledek je drastická. Při průjezdu cílovkou za SC jsem druhý jelikož borec s spz zajel a tak mám čas na protažení se, mávání holkám i zaslání hubičky :) To tu ještě za roky endurancu nebylo. Vracák a Luky stojí u sanitky a zdravotníci zkoumají jeho přilbu, náraz to musel být velký tak čekám ještě kolo a bude SC zajíždět a následovat bude signál na střídání. Nepletu se a v dalším kole SC u matadoru zhasíná. Jedem znovu ... akorát na cílovce asi stojí jak všichni se přes tříkilo přeženou :) Nevadí jde o to pozávodit a pokořit sám sebe a o to jde. V dalším kole cedule, paráda signály fungují a v dalším kole po potvrzení cedule střídám. Jsem lehce vyvibrovanej ale spokojenej jelikož se mě jelo hezky a měl jsem čas si natrénovat úseky plus si prohlédnout záda kombinéz kolegů z týmu jak Pankáče, který mě dokázal pozdravit při obletu, Ozzáka toho poznám podle stylu jak sedí na šestce. Pubertální princezna dává nahříváky a dělám si srandu z jejího poznávacího znaku na čele a načež dostanu odpověď, že to co má na čele je SPÍNAČ LÁSKY! Bohudík jestli bude mít takové spínače dále tak princ Krasoň jen tak nedorazí. Komunikace s týmem co a jak, další střídání u Kopyt a Ozzy co přijel tak po pádu zajel osobák s nalomenou kličkou ... démon endurancu:) Sledujeme dění na dráze, svačinka pohodička taková ideální rodinná zábava. Holky se mohou opalovat, děti šmatlaj okolo tatínkové závodí prostě paráda :) V krátkém součtu jsem udělal stint 1h 20min akorát nevím časy což mě nevadí pocit, že tam je osobáček mám. Někteří nechápou jak mohu vydržet tak dlouho ale o tom je endurance, příprava a psychika. Před stintem ještě prohodím pár slov s organizací závodu ohledně předjíždění pod žlutou vlajkou a odpověď ,že je v řešení mě uspokojuje :) Aspoň tady to funguje.

Druhý stint Steva je plánován na cca 50 min abych konec v pohodě dojel tak ho hlídáme, ovšem kolem ani ne 40min je vyslán signál rukou ke střídání, nahodím na sebe oblečení napiju se a jde se na věc. Holky obstarají motocykl prostě paráda:)
Stev zajíždí a já vyrážím na cca 52 minut stintu. Dostanu se do tempa ale není to úplně ono trochu mám v paměti s cizím stroje nemlátit o zem zvlášť naposledy na Slovači jsem to vykunil víc než je zdrávo. Nevadí kroužím a dotahuji se na někoho s spz a zakrojím ho elegantně v matadoru ovšem borec je obložen víc než chtěl, já na vnitřku a po vnějšku nás vezme oba dva Mr.Halbich :) ty kráso super styl loket na zemi ladnost pohybu stopa no krása se dívat. Po chvíli mě obloží dvojice Čihák a Brož a takhle se to nese do konce závodu. Jsem jak obložená houska včetně Veverky co mě hanebně se svým litrem vezme na motor, cca 25min do konce dojde k další věci za vracákem kdy mě přelítne borec na kawě následován další smečkou ovšem z kawy se vyvalí oblak dýmu a vybeje se olej do levé před vracákem. Omg tohle mohlo skončit špatně ovšem hůře ještě když nevidím vlajku typu pižamo, ani SC aby se ten bordel zasypal. Za tohle budu mínusovat dosud dobře fungující servis tratě v Mostě. Nevadí dávám si pozor na to místo a závod je u konce. Projíždím šachovnicí ve stupačkách na nádrži protože tenhle dojezd je jak výhra! Po dojezdu zjišťuji proč Stev střídal a to protože zničil zadní pneu na jeho litrovém véčku.

V boxu si blahopřejeme, že jsme v cíli a navíc Kopyta i přes dva pády si jdou pro bramborový pohárek na bednu!!! P4 magoři, jedete rychle a to váš šéf je ultra pomalej :)

Katjuša 1390 při premiéře v SBK vyjela dva body za P14 i přes konkurenci byla na dostřel za týmem Beauty and Beasts, který skončil sedmý :)

Pobalíme si věci, nervozní dědula jako obvykle nás vyhání z boxu, že další zákazníci čekají no ať si vepřové hlavy počkaj my taky čekáme klidně do osmi venku!!!

Rozloučení a vyrážíme směr domov, cesta, kterou jedu směr Plzeň poprvé ve mě zanechává jeden dojem a to, že jsem zaříznul Ortela i s vlekem :D

Po návratu a zabalení mě teprve na letišti cestou došlo jak to bylo super zvlášť když jsem v endurancu zajel osobáků nekolik na čmeldovi. No teď koupit šestku dát přepáčko a jedem podzimní slovač kdy mám plánovanou dovolenou. Přes zimu nazbrojíme opět někajou tu STK600 :)

Shrnutí eventu:

Plusy:
Rodinná atmosféra
Organizace Wildmotors, prostě endurance je o týmu ne sprint na sedm kol jako jinde
Poměr čas na dráze vs cena ... druhý den jsem na trati byl jen v závodě 132minut :) WUP byl zrušen kvůli pádu a ranní kvaldy cca 35min na dráze ... celkem 167min zaokrouhleno 2h 45min!!!
Parta Kopyta RC plus tým Bestie a kráska aka trpajzlici jak se jmenujem squad :)
Počasí
Dovolená
Rutan is back
Atmosféra boxu i přes pády :)

Mínusy:
Mám to na dovolenou z ruky – Most 2390km doprava kombinace Uber, Suchoi 100, Airbus 320, Dodávka:)
Neuklizení trati po výbuchu motoru
Chování některých jezdců
Box 11 naposledy příště berem moji šťastou 13tku

slíbené hlášky z boxu:

byla sranda jak sis tam na pohodu sedel na rovinkach i kdyz jsem te teda videl vzdycky jen chvilku

V rusku se nic neudela, protoze po dni vitezstvi jsou jeste vsichni takovy VYTUPENY

To jsou rana todlecto, Chruska mlati vajickem do vrat boxu. ( ano loupal jsem vajicko na tvrdo o vrata boxu)

(c) Vevercak

Sedi slepice a vejce v cekarne u doktora, vyleze sestra, a povida: Tak kdo tu byl prvni !

(c) Kamikaze-ace

Ty sis ani nevzala na spani spunty ze ?
Ne
Ty si byla tak ozrala, ze si ani neslysela jak chrapu co ?

(c) Vevercak

Tak co, dneska uz te parmic chvalil ne ?
Ne, chvalenim jeste nikdo nezrychlil

(c) Vevercak

extra na závěr :
diskuze o nových laminátech

Veverka: Nemam ty laminaty nijak do krasna.
Ace: To kacirek nezajima

Poděkování : Kopyta RC, Beauty and Beasts za akci boxu 11, Terezce za servis a Míše Šimkové as Roumenové za foto

Speciální poděkování OZZYmu za zapůjčení motocyklu a důvěru, trenky peru ještě teď jakej jsem měl nervák to nezničit!!

Eli za odvoz a podporu :-

Slovakiaring Wildmotors září-říjen coming soon :)

ps.: oprava pravopisu a slohu až se k tomu dostanu
ps2.: pokud jsem někoho urazil tak smolík

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
mike.46 (604) napsal 18.06.2017 v 00:48

Hezkej report see u in September

Veverčák (72) napsal 17.06.2017 v 12:40

Mam nejak moc hlasek, asi jsem mel plodne dny

To-Funnky (0) napsal 17.06.2017 v 11:06

suprově napsane Eli

gabri88 (2) napsal 16.06.2017 v 23:37

Čmeldovi třikrát hurrá. Tak krásných 1h20m by sis na r6 asi neuzil

RoumenS (153) napsal 16.06.2017 v 18:16

Ty máš ňáky spisovatelský střevo čéče, ale dobře ukrytý Máš to lepší a lepší, ale taky delší a delší...samozřejmě ty reporty

Mr.Dreamer (46) napsal 16.06.2017 v 16:13

Zase bych to tak nedramatizoval, když to nešlo, tak jsem zajel stranou mimo trať, samozřejmě s tím, že jsem dlouho s předstihem zvednul packu, kam to až šlo, zchladil brzdy a rozchodil kyčel a pak na to zase nalezl. Pokud si myslíš, že jsem jel nebezpečně, tvoje věc, já ti to asi nerozmluvím, ale jít do stupaček, abych si mohl rozhýbat kyčel, není fakt nic hrozného a že mě u toho někdo předjel? Tak jasně, proč by na mě čekali. Stejně tak jet chvíli svižněji a chvíli na pohodu, když to nejde, proč bych kvůli tomu odstupoval.
Díval jsem se kvůli tobě na záběry z celého závodu a nic závadného, kromě pár netrefených apexů , jsem neviděl a ani moc nevím, cos mi vysvětloval v boxech, řekl si jen "jel si hrozně" a já tobě "no, mě se za tebou jelo dobře" - což je pravda.

Ozzy_ (1142) napsal 16.06.2017 v 15:56

Je to REBEL ! Kurnik at uz jsi zpatky, CEO !


Nejnovější záznamy v deníku
  • SLOVAČ ANEB LOUČENÍ S R6R + CO NEBYLO V PLÁNU TUTO SEZO

    Na poslední zářijový víkend připadl poslední event. Endurace sezony s Wildmotors a tak plán zněl jednoduše: KOPYTA RC jsou na P6 v hodnocení SSP se ztrátou 4 body na pátého a 8 bodů na čtvrtého takže bylo o co jet! Celk

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 14.10.2016
    Uskutečněno: 14.10.2016
    Tachometr: 25300km
    Komentářů: 6x
  • WM Endurance 3h + sprint race 8-9.8 2016 BRNO

    Jak začít tento popis akce Wildmotors , která v našich srdcích zanechala mnoho krásných vzpomínek? Obvyklý proces balení a dohodnutí se s Ozzym, že jedeme endurance for fun jako tým KOPYTA RC mezitím jsem ještě zakoupil

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 29.08.2016
    Uskutečněno: 29.08.2016
    Tachometr: 25174km
    Komentářů: 4x
  • 7h ENDURANCE LE SLOVAKIA 29-30.7 2016 WILDMOTORS

    Naše závodní dobrovolná zájmová skupina KOPYTA RC se po nabídce účastnit se 7h endurance závodu pod taktovkou agentury Wildmotors rozhodla postoupit tuto výzvu a podniknout docela náročný závod týmů. Propozice jsou j

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 10.08.2016
    Uskutečněno: 30.07.2016
    Tachometr: 24800km
    Komentářů: 5x


TOPlist