Tak po dlouhém zvažování jsem se konečně pustil do předních tlumičů. A když už jsem se do toho dal tak ať to stojí zato Olej, prachovky je samozřejmost a nechal jsem si poradit a vyměnil klasické pružiny za progresy jelikož na můj styl jízdy byly dost měkké. Demontáž byla bezproblémová. Výměnu oleje, pružin a prachovek jsem nechal na odborníka ať neudělám víc škody jak užitku.
Pružiny namontované, ale ještě neodzkoušené, takže bližší postřehy dopíšu později.
Tak jdeme rozdávat rozumy. Dnešním dnem jsem zahájil sezonu 2017, i když jen se 120 kilometry, ale po šestiměsíční pauze je to nejsilnější motorka na světě co má asi 1000 koní, neumí zatáčet a k...a vždyť to vůbec nebrzdí :)
Ale co se týče nových progresů ve vidlích to je jiná píseň. Tak nějak jsem přišel o komfort v pomalých rychlostech , ale to si myslím, že se doladí na útlumu a odskoku. Co se týče nastavení jsem ho nechal tak jak bylo jen jsem povolil pružinu aby byla měkčí. Co se týče rychlé jízdy celá motorka je taková jistější. Na originálních pružinách co se týče maximálky 200 km/h s progresama 230 a žádná divočina se neděla. Ale to se týče jen maximálky, kterou využiju tak 3x4 za sezonu. Zatáčky nemůžu zatím moc posoudit, jelikož jsem si přišel po zimě v zatáčkách jako pana co drží poprvé ocas.
Celkové zhodnocení je velmi dobré, i když to bude chtít někoho na top-ten doladění, ale co týče jízdních vlastností je to pecka
Ti co jezdí kochačku nekupujte si progresy, ale ti co mají rádi klasiku a co rádi ukážou prdel R1 či B-kingu jděte dotoho.
Vlastník | Andrej | |
---|---|---|
Vloženo | 18.1.2014 | |
Aktualizováno | 28.12.2018 | |
Zobrazeno | 5 409x |