PROFIL MOTORKY

Kawasaki KLE 500 (1994)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Simitom
Vloženo 8.10.2016
Aktualizováno 24.7.2018
Zobrazeno 12 111x
HODNOCENÍ PROFILU OD 17 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 22.01.2017, Uskutečněno: 22.01.2017, Zhlédnuto: 29x


Dnes kontrola vzduchového filtru. Protože je v pořádku a docela čistý, tak jsem ho jen vypral a napustil olejem. Rovnou jsem zkontroloval svíčky a všechny kontakty okolo. Při kontrole jsme zjistil že nesedí membrána od filtru do karburátoru, takže jsme to rovnou nasadil. Trochu jsem si zanadával protože přístup je na ho.no a nandat zpátky tu pružinku která je okolo příruby na karburátoru taky není jednoduchý. Ale povedlo se.
Ještě mám pár postřehů.
- dostat se ke svíčkám trvá tak cca 15 minut
- nejsilnější hadičku pro přívod benzínu sundat jako poslední protože když netěsní kohout je to docela problém (vlastní zkušenost)
- nenašel jsem žádný otvor pro odtok vody od svíček.
- před vyjmutím svíček si připravit vysavač a vysát prostor kolem nich, protože jinak ten bordel nejde vyndat.
- pod nádrží (před airboxem) jsem našel 3. klakson!!! Tohle jsem vážně nečekal. Máte to někdo taky tak?

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Jirkahu71 (0) napsal 18.10.2017 v 22:38

odtok od svíček je a vytéká to z boku hlavy tou kulatou dírkou u žebrování. Nejspíš to máš zacpané nějakým smetím. Ke svíčkám je to blíž když nejsou padáky, potom stačí 5 šroubků na křížový šroubovák z každé strany a sundat ten přední boční plast. :)

Simitom (119) napsal 23.01.2017 v 10:58

Myslím že klaksony u chladiče jsou dost na ráně a proto někdo přidal ještě jeden pod nádrž. Blástry jsem nasadil až po vánocích a od té doby jsem nevyjel. Jsou trochu vyšší než originály tak snad budou víc chránit před větrem a vodou, ale stejně časem pořídím vyhřívané gripy. Co vydrží to poznám až po pár pádech. K blatníku se pořád nemůžu nějak dokopat. [lol Dnes snad budu přidělávat zásuvku na USB abych mohl dobíjet telefon s navigací (koupil jsem ji asi před 2 měsíci) Nějak není čas na úpravy motorky, tak to musím dělat postupně

bolux (1) napsal 23.01.2017 v 08:40

Tak klakson mám jenom jeden, ta voda u svíček už mi párkrát vypla jeden válec. A ty blástry jak fungujou? Už si snima třísknul ? Fouká na ruce? Jo a kdy už nasadíš pořádnej blatník ?


Nejnovější záznamy v deníku
  • KLE 500 Prodáno

    Vyrazil jsme na technickou a poslední krátkou projížďku před prodejem. Kawina má od neděle novou sympatickou majitelku. Doufám že ji budou bavit tak jako mě a užije se s ní spoustu legrace a spokojených km. Skoro mi i sl

    Typ: Prodej
    Vloženo: 23.07.2018
    Uskutečněno: 23.07.2018
    Tachometr: 83292km
    Komentářů: 3x
  • KLE 500 Na prodej

    Kvůli GS už Kawa jen odpočívá pod plachtou, takže je definitivně na prodej. Ale ještě se na ní musím alespoň jednou projet, protože proti GS je KLE jako gazela proti hrochovi. https://www.motorkari.cz/motobazar/mot

    Typ: Prodej
    Vloženo: 10.07.2018
    Uskutečněno: 10.07.2018
    Komentářů: 3x
  • KLE 500 Svíčky, filtr, karburátory, kohoutek

    Motorka je sice na prodej ale dokud se neprodá tak chci jezdit, takže další drobný servis. Nové svíčky, kontrola karburátoru a rovnou vyčištění vzduchového filtru. Když byla dole nádrž tak jsem rovnou zkontroloval a vyči

    Typ: Údržba
    Vloženo: 17.03.2018
    Uskutečněno: 15.03.2018
    Tachometr: 83252km
    Komentářů: 3x


TOPlist