Dnes kontrola vzduchového filtru. Protože je v pořádku a docela čistý, tak jsem ho jen vypral a napustil olejem. Rovnou jsem zkontroloval svíčky a všechny kontakty okolo. Při kontrole jsme zjistil že nesedí membrána od filtru do karburátoru, takže jsme to rovnou nasadil. Trochu jsem si zanadával protože přístup je na ho.no a nandat zpátky tu pružinku která je okolo příruby na karburátoru taky není jednoduchý. Ale povedlo se.
Ještě mám pár postřehů.
- dostat se ke svíčkám trvá tak cca 15 minut
- nejsilnější hadičku pro přívod benzínu sundat jako poslední protože když netěsní kohout je to docela problém (vlastní zkušenost)
- nenašel jsem žádný otvor pro odtok vody od svíček.
- před vyjmutím svíček si připravit vysavač a vysát prostor kolem nich, protože jinak ten bordel nejde vyndat.
- pod nádrží (před airboxem) jsem našel 3. klakson!!! Tohle jsem vážně nečekal. Máte to někdo taky tak?
Vlastník | Simitom | |
---|---|---|
Vloženo | 8.10.2016 | |
Aktualizováno | 24.7.2018 | |
Zobrazeno | 12 111x |
odtok od svíček je a vytéká to z boku hlavy tou kulatou dírkou u žebrování. Nejspíš to máš zacpané nějakým smetím. Ke svíčkám je to blíž když nejsou padáky, potom stačí 5 šroubků na křížový šroubovák z každé strany a sundat ten přední boční plast. :)
Myslím že klaksony u chladiče jsou dost na ráně a proto někdo přidal ještě jeden pod nádrž. Blástry jsem nasadil až po vánocích a od té doby jsem nevyjel. Jsou trochu vyšší než originály tak snad budou víc chránit před větrem a vodou, ale stejně časem pořídím vyhřívané gripy. Co vydrží to poznám až po pár pádech. K blatníku se pořád nemůžu nějak dokopat. [lol Dnes snad budu přidělávat zásuvku na USB abych mohl dobíjet telefon s navigací (koupil jsem ji asi před 2 měsíci) Nějak není čas na úpravy motorky, tak to musím dělat postupně
Tak klakson mám jenom jeden, ta voda u svíček už mi párkrát vypla jeden válec. A ty blástry jak fungujou? Už si snima třísknul ? Fouká na ruce? Jo a kdy už nasadíš pořádnej blatník ?