Po necelých třech měsících a 11 000 km byla zadní cestovní pneu Pirelli Diablo Strada sjetá na méně než 1 mm, tak přišel čas na výměnu. Byl jsem s ní spokojený stejně jako s předchozím sportovním Diablem.
Strada se s Hornetem podívala do Polska i na okruh do Brna, byť tehdy už byla dost jetá hlavně na středu.
Nahradila ji Mitas SportForce+ což je zatím asi nejvíc sport guma kterou jsem na Horneta obul. Je tam v kombinaci se sportovním Diablem na předku a zatím po 300 km spokojenost, stejně jako s jakoukoliv jinou gumou na šestce...
Po 11 500 km byl vyměněn i olej, nějak se mi nechtělo tentokrát, tak jsem to nechal vyměnit spolu s gumou v servisu, kde jsem si, ostatně jako vždy, hezky pokecal a strávil tam hodinu a půl pokecem o motorkách. Jen dodám že měněný olej byl na bílém podkladu hezky hnědej což značí dobrou kondici motoru v mašině 18 let staré.
Spotřeba oleje vyšla 4 deci na DESET TISÍC km včetně ježdění na okruhu v Brně, takže 40 ml na 1000 km.
Vlastník | ElFidel | |
---|---|---|
Vloženo | 26.7.2015 | |
Aktualizováno | 25.4.2017 | |
Zobrazeno | 3 264x |
Interval u Horneta je 12 000 km. Stejně jako u CBF, VFR, CBR atp...
Ten oil tam byl novej od konce letošního května, tak jsem se toho nebál.
Jinak měním po těch cca 8000 km.
No nevím, ale 11500 na oleji je už trochu dost. Babina by si zasloužila trochu zkrátit intervaly.