Tak jsem byl nucen koupit nový karburátor místo stávajícího Mikuni TM42-6. Investici bylo dost tak se mi povedlo sehnat originální karburátor na lc4 640 Mikuni BST 40. Po roce trápení je motorka 100% funkční snad to tak zůstane i nadále bohuzel žádnou fotku jsem neudělal tak dám aspoň ilustrační
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Bohužel i za mě velké snahy musím motorku odstavit. Začalo to na začátku motorkářské sezóny kdy se rozpadla vodní pumpa a motorka se uvařila. Po rozebrání motoru se nenašlo žádné větší poškození krom foukleho těsnění pod
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 17.09.2017 |
Uskutečněno:
| 17.09.2017 |
Komentářů:
| 6x |
-
Bohužel když jsem jel že Šumavy domu prasklo lanko spojky. Domu jsem ji přivezl na vleku a začal rozebírat. Koupil jsem originální lanko to bohužel nesedělo do klemy. Ta uz byla nahoře u držáku dekompresoru prasklá tak j
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 29.10.2016 |
Uskutečněno:
| 29.10.2016 |
-
Jak už jsem minule psal starý kotouč se díky tomu že se magnet potkal se snímačem otáček kola díky tomu se kotouč ohnul tak mi nezbylo nic jiného než koupit nový :)
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 29.10.2016 |
Uskutečněno:
| 29.10.2016 |
Zdravím,
náhodou jsem narazil na Váš deník a chtěl bych se zeptat, co za problém byl s karburátorem TM 42?
Mám LC 4 640 supermoto r.v. 2000 a je na ní právě tento karburátor. Přijde mi ale, že motorka má malý výkon a akceleraci. Navíc taky hodně střílí do výfuku. Mám i originál BST 40, tak uvažuji, že ho tam namontuji a dám vše do origo stavu. Děkuji za jakékoliv informace a zkušenosti.
Zbyšek.