Už to chtělo něco dělat s docela mizernou svítivostí sériového světlometu, kde ani nová halogenka moc nepomohla. Tak jsem objednal dvojici ledkových přídavných dálkových světel a doufal jsem, že se mi to nějak podaří zapojit... Nakonec i s vymýšlení uchycení, jeho relizací a samotným zapojením přídavné skříňky na pojistky, relé a vypínače mi to vzalo celý den... Ale dílo se podařilo! Ke světlům sice byl i systém na uchycení a zároveň i ochranný kryt, ale světla tak působila velmi robustně, na moji mašinu se to nehodilo, je to spíš řešení pro endura. Celé uchycení jsem nahradil jednoduše 5/4 topenářskýma objímkama a stahovačkama na hadice pro uchycení na patici blinkru. Uchycení na blinkry jsem volil z toho důvodu, že je zkrátka kde jinde nebylo dát, padací rám je děsně nízko, navíc těsně u motoru a vrtat do polokapoty jsem nikde taky nechtěl, pod těmi blinkry to vypadá dobře a před STK se to dá i snadno sundat a pak zase přidělat, hold homologaci ta světla nemají Ač jsem měl strach z výrazného vybrování světel na gumové patici blinkru, při jízdě to není vůbec znát, světla svítí naprosto skvěle a mají dokonce 3 režimy svícení, včetně stroboskopu pro parádu Nakonec nejvíce používám kombinaci stále zapnuté sériové potkávačky, kdy mám prst jen na novém ovládání a přepínám pouze ledky z potkávaček na dálky. Pokud není nic v protisměru, tak mi sériová potkávačka perfektně osvětluje prostor těsně před mašinou a ledky osvětlují zbytek prostoru daleko dopředu a vykrývají dobře i příkopy a vše kolem... Ukázala se jediná vada, že jízdě v prudkém dešti světla přestala svítit a ožila až po jednom teplém dopoledni, musím je ještě krapet přetěsnit, ale to jsou jen mušky Taky za tu cenu se s tím dalo počítat
Vlastník | Komodo | |
---|---|---|
Vloženo | 29.5.2010 | |
Aktualizováno | 24.2.2016 | |
Zobrazeno | 3 094x |