Už jsem se tady rozepisoval o "kvalitě" montáže v Týnci, ale napadlo mě, že by nebylo ke škodě jít víc do detailů, protože by to mohlo prospět případným dalším novým majitelům, na co si mají dát pozor. O nedotaženém spojováku jsem už psal, o suchých bowdenech taky, ovšem ono je toho víc, a možná i dost závažnějšího. Takže: Pozor na obě hadičky oilmasteru - v té mé je někdo asi při montáži jakoby povytáhl z čerpadla a obě byly zlomené do pravého úhlu, tudíž skoro neprůchozí - to si koleduje o zadření. Aby se mi to už nemohlo stát, tak jsem je obě hned za průchodkou k čerpadlu zajistil elektrikářskou zdrhovačkou, takže už je nemůžu povytáhnout ani omylem. Další dost zbytečnou, ale taky dost nebezpečnou chybou z výroby byly neořezané přetoky na výstupních nátrubcích nádržky na olej. Kolem hadiček, které kvůli nim nemohly přilehnout ani sesponkované, vytékal olej kamsi pod sedlo a po blatníku až na silnici. Práce na pět minut - ulamovák, oříznuto a už ani kapička. Blbost, ale nevšimnout si jí, tak po pár hodinách jízdy konečná, že. Jako zatím poslední kuriozitku můžu uvést výměnu gufera u řetězového kolečka, které po 1300km už teklo. Trochu jsem taky vyleštil rozpěrný kroužek, protože ten je snad jenom uříznutý z nějaké neobrobené trubky a jeho povrch byl hrubý asi jako u staré lešenářské. To bych mohl gufero za chvíli měnit zase, jeho gumový břit soustruh nenahradí. Snad už na nic fatálního nenarazím, ale kdyby přece, zase budu referovat. Člověka až zamrzí, jak si taková letitá, dobře zavedená firma, dokáže takovými pitomostmi kazit jméno. Nejspíš ti staří fachmani, kteří pro Jawu žili už jsou po smrti nebo na důchodu, a jejich následovníkům už je někdejší věhlas firmy ukradený. Janeček by zíral! P.S.: Fotky jsem bohužel nepořizoval. Byl jsem líný si drhnout zašmírované ruce.
Vlastník | Jeňula | |
---|---|---|
Vloženo | 21.5.2016 | |
Aktualizováno | 30.7.2023 | |
Zobrazeno | 4 772x |