PROFIL MOTORKY

AJP PR5 250 Enduro (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník 125Marek
Vloženo 14.1.2016
Aktualizováno 25.4.2016
Zobrazeno 8 213x
HODNOCENÍ PROFILU OD 16 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 25.04.2016, Uskutečněno: 25.04.2016, Stav tachometru: 850 km, Zhlédnuto: 10x


Tak jsem se zase jednou vyznamenal. Večer po práci jsem se chtěl projet a jelikož jsem před tím čistil filtr, zbývalo před projížďkou už jen nandat sedlo. V zápalu boje jsem nebyl důsledný (zapomněl na slova prodejce, ať si dám pozor při nandávání sedla) a velmi šikovným, svižným a lehce silovým pohybem jsem tím sedlem ulomil plastovou přírubu čerpadla, které čerpá benál z nádrže Takže jsem nikam nejel :D






Zde je porovnání s dílem, který je v pořádku, který následně poslal prodejce






Ikdyž jsem měl tedy doma díl nový, byl jsem radši pro opravu stávajícího, zničeného dílu. Jako návrh opravy bylo, provrtat místo, kde byly původní příruby (jedna je ještě dole, není na foto), nahradit je šroubem M10 do kt. by byla vyvrtaná 4mm díra jako u originálu.

Takže jsem to taky tak udělal

Vyvrtal jsem díru (vyrušil tím obě přiruby), závitníkem udělal do plastu závity. Poté jsem vzal mosazný šroub do kterého jsem odvrtal 4mm díru (docela jsem ji i trefil přesně, kdyby mě ale někdo viděl, jak to kutim, asi by mi dal něčím po kebuli ). Konce kam mají přijít hadičky jsem zbavil úplně závitů. Při první pokusu, kdy tam zbytky závitů zůstaly, hadička netěsnila (viz foto). Takže jsem závity musel ubrousit úplně





























Ze spoda jsem dal preventivně ještě sroub, pod něj podložku a pod podložku ještě O-kroužek. Ze shora opět preventivně seříznoutou tenkou matičku. Všechno sešrouboval na fest, aby se nic nikam nepovolilo. Připojil všechny hadičky, které jsem stáhl tou nejmenší stahovací objímkou na hadice, kterou v místním železářství měli, zamontoval a vše funguje

















Výhoda tohoto řešení navíc je, že už se mi podobná věc nestane, neboť šroub nedokážu zlomit ani při tom nejnešikovnějším nandávání sedla.

Pozn.: toto řešení s lehce vykukující hadičkou čerpadla má až model 2016. Je to z důvodu, že čerpadlo je v nádrži jinak uchyceno, než u modelu 2014 a 2015. Vyndání čerpadla z nádrže je mnohem snažší u 2016, než u předchozích ročníků, je ale méně zapuštěné a tím pádem hadička vykukuje a je riziko snažšího urvání při neopatrné manipulaci. 2015tky je čerpadlo dosti zapuštěné do nádrže. (později kdyžtak přidám foto pro porovnání).

Jinak tedy jen pro ukázku (kdyby někoho zajímalo), přidávám ještě fotky čerpadla.






























Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Martic (13) napsal 27.04.2016 v 21:00

Dobrá práce . Je vidět, že jsi strojař


Nejnovější záznamy v deníku
  • Výměna ložisek

    Ložiska už měly vůli, nejvyšší čas je vyměnit :-)

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 28.07.2018
    Uskutečněno: 28.07.2018
    Tachometr: 13km
  • Seřízení ventilů

    Ventily již trochu šustily, bylo potřeba se na ně podívat. Vůle na SV a VV je 0,05 mm. Překvapivě nebyly ani moc hnutý. Vše je seřízeno a sezona může začít :-) Najeto 8,8 MTH

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 01.04.2018
    Uskutečněno: 01.04.2018
  • Podzimní servis

    Protože již nastal čas na servis, pustili jsme se do toho z gruntu ;-) AJPinka dostala novou zadní bačkůrku Mitas XT 754, dále pak řetěz od EK a nové řetězové kolečko. Rozeta ještě pár km zvládne a pak ji takticky vym

    Typ: Údržba
    Vloženo: 28.10.2017
    Uskutečněno: 28.10.2017
    Tachometr: 3150km


TOPlist