Došlo i na výměnu chladící kapaliny, protože poté, co jsem vytáhl úplně černej vzduchovej filtr nevěřím, že na mašinu po stránce běžného servisu poslední rok až dva někdo šáhnul.
Celej systém sem vypustil, několikrát propláchnul vodou dokud netekla jen čistá voda, nalil novej coolant od Motulu a odvzdušnil podle servisního manuálu. Celkem piplačka, která se nedá moc dobře foto-dokumentovat.
Každopádně ted mam klid a jistotu, že chladim tím, co tam bejt má.
Během odvzdušnování sem ověřil, že otvírá ventil termostatu a že spínaj větráky.
Za jedinou nevýhodu považuju, že coolant od Motulu je žlutej a je v bílé expanzce blbě vidět hladina.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Došlo na výměnu řetězovky, původní řetěz už byl nerovnoměrně vytahanej a za jízdy to bylo znát jistým cukáním.
Použita nová řetězovka od Motoretezy.cz, řetěz DID 530 VX a kolečka JT Sprockets.
Následující galerie u
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 03.09.2017 |
Uskutečněno:
| 24.08.2017 |
Tachometr:
| 55985km |
Komentářů:
| 4x |
-
První výměna oleje v sezóně 2017 nastala když jsem na tachometru překročil hodnotu 53300mil. Tedy po 4000mil nebo 6400km.
Pokud se ptáte proč měním olej v půlce servisního intervalu daného výrobcem, odpověď je poměrně
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 24.06.2017 |
Uskutečněno:
| 24.06.2017 |
Tachometr:
| 53583km |
Komentářů:
| 1x |
-
Po sezoně 2016 putovala mašina na servis do Acut Moto. Do některých věcí se ještě nechci pouštět sám. Konkrétně šlo o následující opravy:
- Seřízení ventilů
- Hotovo, měnila se pouze 1 podložka, zbytek v normě. Na
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 19.02.2017 |
Uskutečněno:
| 19.02.2017 |
Tachometr:
| 49500km |