Došlo na výměnu řetězovky, původní řetěz už byl nerovnoměrně vytahanej a za jízdy to bylo znát jistým cukáním.
Použita nová řetězovka od Motoretezy.cz, řetěz DID 530 VX a kolečka JT Sprockets.
Následující galerie ukazuje jednotlivé kroky výměny včetně špatně a správně snýtovaného řetězu.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
První výměna oleje v sezóně 2017 nastala když jsem na tachometru překročil hodnotu 53300mil. Tedy po 4000mil nebo 6400km.
Pokud se ptáte proč měním olej v půlce servisního intervalu daného výrobcem, odpověď je poměrně
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 24.06.2017 |
Uskutečněno:
| 24.06.2017 |
Tachometr:
| 53583km |
Komentářů:
| 1x |
-
Po sezoně 2016 putovala mašina na servis do Acut Moto. Do některých věcí se ještě nechci pouštět sám. Konkrétně šlo o následující opravy:
- Seřízení ventilů
- Hotovo, měnila se pouze 1 podložka, zbytek v normě. Na
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 19.02.2017 |
Uskutečněno:
| 19.02.2017 |
Tachometr:
| 49500km |
-
Poslední výměna před koncem sezóny. Sice by se to dalo vydržet až do jara, ale chtěl sem ještě jezdit a na pravidelnej servis sem pedant :-P
Spolu s olejem se měnil i vzduchový a olejový filtr.
Vzduchový filtr HF
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 23.11.2016 |
Uskutečněno:
| 27.09.2016 |
Tachometr:
| 49359km |
CB600: Díra v nýtu rozhodně není od nýtovačky, ta tam je abys měl vodící prostor pro čep nýtovačky.
Pokud chceš nýtovat čepy bez předpřipravené dírky, potřebuješ na to úplně jinou nýtovačku
Ahoj, ty jo, taky jsem koupil stejnou nýtovačku a jak píše Emmette, roznýtovat čep je neproveditelné. Samozřejmě mluvím o dutém čepu a musel jsem to pak udělat nýtovačkou od DID. Už jen, když si uvědomím, že ta DID je pro stranový klíč 19 a asi 26 mm, což už samo o sobě přestavuje zhruba dvakát větší délku páky a tím i moment než ta rukojeť, co je na této. Tak bych prostě nebyl ani schopný se na těch 5,7mm na vnějšku dostat ani omylem.
Emmette: Tahle nýtovačka je na duté nýty. Pak se dělaj ještě plný nýty a na ně potřebuješ jinej druh nýtovačky, která udělá hlavičku jako jsou na zbytku řetězu. Použil sem tu co vidíš na obrázku, žádnej trik v tom není.
Jop, dobra prace, jakou jsi pouzil nytovacku na spravny snytovani? Ja jen, ze jsem mel tu samou nytovacku a byla temer k nicemu. Puvodni nytovaci hrot byl mekky - a byl stale k nicemu i po skaleni v oleji...Tak s emi nechce verit, ze ta pekna dira v nytu je prave diky te sade v cervene krabicce.
Nakonec jsem pouzil upraveny Imbus a navrch jsem bodnul hlavicku z imbusoveho sroubu...az tehdy jsem udelal spravny nyt. Ale hrozne tim trpel zavit v nytovacce a tak jsem ani nedodelal druhou vymenu na jine motorce. Musel sem si pak pujcit nytovacku origo na DID. pouceni