PROFIL MOTORKY

Honda VFR 800 (1998)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Bad
Vloženo 12.3.2016
Aktualizováno 26.7.2017
Zobrazeno 1 339x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Výměna řetězové sady

Vloženo: 03.09.2017, Uskutečněno: 24.08.2017, Stav tachometru: 55985 km, Zhlédnuto: 27x


Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Bad (2) napsal 02.02.2019 v 22:34

CB600: Díra v nýtu rozhodně není od nýtovačky, ta tam je abys měl vodící prostor pro čep nýtovačky.
Pokud chceš nýtovat čepy bez předpřipravené dírky, potřebuješ na to úplně jinou nýtovačku

CB600 (23) napsal 25.01.2019 v 09:02

Ahoj, ty jo, taky jsem koupil stejnou nýtovačku a jak píše Emmette, roznýtovat čep je neproveditelné. Samozřejmě mluvím o dutém čepu a musel jsem to pak udělat nýtovačkou od DID. Už jen, když si uvědomím, že ta DID je pro stranový klíč 19 a asi 26 mm, což už samo o sobě přestavuje zhruba dvakát větší délku páky a tím i moment než ta rukojeť, co je na této. Tak bych prostě nebyl ani schopný se na těch 5,7mm na vnějšku dostat ani omylem.

Bad (2) napsal 04.09.2017 v 19:52

Emmette: Tahle nýtovačka je na duté nýty. Pak se dělaj ještě plný nýty a na ně potřebuješ jinej druh nýtovačky, která udělá hlavičku jako jsou na zbytku řetězu. Použil sem tu co vidíš na obrázku, žádnej trik v tom není.

Emmette (0) napsal 03.09.2017 v 15:14

Jop, dobra prace, jakou jsi pouzil nytovacku na spravny snytovani? Ja jen, ze jsem mel tu samou nytovacku a byla temer k nicemu. Puvodni nytovaci hrot byl mekky - a byl stale k nicemu i po skaleni v oleji...Tak s emi nechce verit, ze ta pekna dira v nytu je prave diky te sade v cervene krabicce.

Nakonec jsem pouzil upraveny Imbus a navrch jsem bodnul hlavicku z imbusoveho sroubu...az tehdy jsem udelal spravny nyt. Ale hrozne tim trpel zavit v nytovacce a tak jsem ani nedodelal druhou vymenu na jine motorce. Musel sem si pak pujcit nytovacku origo na DID. pouceni


Nejnovější záznamy v deníku
  • Výměna oleje # 4

    První výměna oleje v sezóně 2017 nastala když jsem na tachometru překročil hodnotu 53300mil. Tedy po 4000mil nebo 6400km. Pokud se ptáte proč měním olej v půlce servisního intervalu daného výrobcem, odpověď je poměrně

    Typ: Údržba
    Vloženo: 24.06.2017
    Uskutečněno: 24.06.2017
    Tachometr: 53583km
    Komentářů: 1x
  • Servis zima 2016

    Po sezoně 2016 putovala mašina na servis do Acut Moto. Do některých věcí se ještě nechci pouštět sám. Konkrétně šlo o následující opravy: - Seřízení ventilů - Hotovo, měnila se pouze 1 podložka, zbytek v normě. Na

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 19.02.2017
    Uskutečněno: 19.02.2017
    Tachometr: 49500km
  • Výměna oleje # 3

    Poslední výměna před koncem sezóny. Sice by se to dalo vydržet až do jara, ale chtěl sem ještě jezdit a na pravidelnej servis sem pedant :-P Spolu s olejem se měnil i vzduchový a olejový filtr. Vzduchový filtr HF

    Typ: Údržba
    Vloženo: 23.11.2016
    Uskutečněno: 27.09.2016
    Tachometr: 49359km


TOPlist