BMW F 800 ST (2007)

Aktualizováno 25.4.2023

Kokořínem až na Ještěd

Vloženo: 21.04.2016, Uskutečněno: 21.04.2016, Zhlédnuto: 2x

Tak jako vždy, dítě do školky, pak do práce hodit nějaký věci a šup do hadrů a Fííííííóóóóó na benzinu nakrmit bramboru a fíííííí směr:
Dvory, Straky, Milovice, Mladá, Benátky n.Jizerou,Brodce, Chotětov,Bezno,Dolní Cetno a tam jsem uhnul doleva a napojil se tak na krásné romantické údolíčko Strenického potoka, které začíná u Ml.Boleslavi, přímo u Krnska a pokračuje až nevim kam ale to důležité je, že se zde nachází pivovar Podkováň(obec Kováň), jehož produkt si občas dopřejem s bratrem u Třešně v Nymburce. Zajedete-li do Krnska, doporučuji si toto údolí projet(Fanda a Milánek jistě znají) Je tam malý provoz a kvalitní asfalt a až se v Kováni dáte u pívováru doleva, serpentýnami na skalsko, před vámi se rozprostře výhled na Bezděz a na blízkou Vrátenská horu, pak už je to kousík do Kokořínského dolu, kam jsem také jel přes Vrátno, Mšeno, Ráj, Kokořín, Harasov,bludný směr přes Vysokou na Mělník. Vysoká má tento název právem, protože je z této obce luxusní výhled na polabí.
V mělníce jsem jel classic na Dubou. Zahnul jsem ještě mimo v obci Tupadly, abych si blejsknul věž a monstrózní pískovce. pak dále směr Dubá. byl to vopruz, protože před nejlepšíma zatáčkama jsem dojel štrůdl s kamionem.No nic. V Dubé ani jedna motorka . Dále Jestřebí, Srní u České Lípy , Zákupy, Mimoň, cestou zjišťuji, že po železnici se z Č. Lípy valí motorový vůz 842 - Kvatro s přípojným vozem jako rychlík a to do Liberce. Chci ho natočit pro synka i sám jedno Kvatro mám doma i se zvukem a je to příjemné svezení a v době vzniku to byl a stále je pohodlný kočár . Nechápu, proč jich nejezdí víc místo nějaké Regionovy.
zpět.
Kvatro mi ujelo ale u Jablonného v Podještědí jsem chytil další Kvatro Tak, jedeme dál, jelikož cesta je už hodně kvalitní, točím z Jablonného heftem trošku více a užívám si kvalitní asfalt silnice č.13 která mě dovede až do Liberce a tam se dávám na Ještěd. Zatáčky si užívám, provoz malý a jedu až nahoru a zadarmo, semafor je asi rozbitej nahoře nesvítilo nic. Fotím.A valim z Ještědu na Č.Dub serpentinama,ale pak se otáčím za těma serpentinama a jedu zase nahoru přes hřeben do Libercea a mizím po silnici R35 svižnějším tempem,protože mám co dělat abych stihl školku.
Najeto 342km. Kyčle mě začly bolet na 280km asi tak.

elvis78 (143) napsal 22.04.2016 v 19:31

Dneska jsem se odpoledne zase kochal.Opet kolem Vrátenské hory a Bezdězu.Zítra až přijdu ráno z práce tak to vložím do deníčku.

KrtekBazi (2) napsal 22.04.2016 v 14:52

Honziku,paráda a přiště až pojedeš tak napiš,třeba budu taky po noční.Motorku jsem včera přivezl ze servisu tak už můžu taky frčet ,ale čeká mě ještě výměna řetězovky,prej je v prdeli ale ještě na ní pár 100 km dám.čau

shumi-p (0) napsal 22.04.2016 v 13:48

Nádhera

elvis78 (143) napsal 22.04.2016 v 07:19

Igore, to je to, co mám rád na dvanáctihodinových směnách, ty volný dny
Jediná nevýhoda je, že po nočních málo spím a pak mě často bolí řepa

istonbike (2) napsal 21.04.2016 v 23:30

Jéžiš to je krása a já musel trčet na šichtě

• Tak na něj asi došlo

Mám nabitou Aku na cca 13,7 volt...po nastartování 12,7 a postupně pád na 12,4v když zablikám, zabrzdím , po zakvedlani plynem a vystřelení otáček k pěti tisícům jen vylétnutí na 12,7 v. Otázka zní, pokud Aku nabiju, uj

Vloženo: 21.09.2023
    Uskutečněno: 21.09.2023
  • informace

Milý deníčku, zítra jedu obhlédnout stroj, do kterého jsem se zamiloval, snad motor bude mít dobrý zvuk, protože jednou jsem slyšel tento enžin vrčet na Ještědu a měl pazvuk navíc. Jedná se o boxera BMW R1200... A taky

Vloženo: 20.09.2023
    Uskutečněno: 20.09.2023
  • Bechyně, ale ne mniška

Bratr mě nalanařil na Bechyni, že prej jezdí malá bobinka, tak jo. Mělo to být cca 154km, mimo hlavní tahy, ha ha ha Takže nejdřív jsem strašně chtěl umejt po asi roce wapkou motorku na myčce(prokoukla tak strašně moc