Brejle !
Jak jste se zde mohli již dočíst origo vidlice byly zaměněny za GSX-R , nutností se tedy stala výroba nových brýlí a osy řízení.
Pro ekonomičtější projekt jsem upravil brýle a čep řízení pro stávající součásti jakož to ložiska a originální přední kolo.
Pár poznatků k původním brýlím.
Motocykl byl po bouračce lehce ohnuté šavle na srovnání, věc druhá je ovšem i ta ,že i při prvním pohledu malý pád, způsobil i ohnutí dutého čepu řízení.
Tímto apeluji na Všechny, kteří by něco podobného kupovaly při poškození vidlice se na 99% poškodí i osa řízení !
Nová osa řízení byla vytočena z nerezu.
Na spodní straně dutá pro nasazení stojanu, jinak je čep plný.
Brýle byly navrženy pro maximální úsporu materiálu při zatočení (maximální rejt), a kompletní výroba zLeteckého duralu (7075)
Umístění svěrného spoje do přední části, byl zvolen taktéž pro úsporu místa a celkově čistší vzhled.
Spodní část brýlí částečně odlehčena v místě nad kolem, zde je taktéž za tepla nalisována hřídel řízení.
Horní část mix originálních s úpravami na GSX-R vidle samozřejmostí je zachování originální spínací skřínky.
Do budoucna půjde vše do černě matného komaxitu.
Závěrem: Tento projekt si dále zaslouží úpravu z řad NEJ ! Jakožto – časově nejnáročnější , technicky nejnáročnější , finančně nejnáročnější, konstruktérsky nejnáročnější a v neposlední řadě psychicky nejnáročnější.
Co pro Vás připravím ? !
Vlastník | Zar | |
---|---|---|
Vloženo | 28.12.2015 | |
Aktualizováno | 19.3.2018 | |
Zobrazeno | 1 359x |
Pozor na material 7075. Na tuto aplikaci ma sice dobrou pevnost, podleha korozi pod napetim, to znamena ze za cas praskne. Doporucuji za 2 roky udelat nove cerstve
Aha, já jsem právě myslel, že je to dopře eloxovatelnej materiál.
Díky , ten Dural má tu špatnou vlastnost že se dá těžko eloxovat . To znamená eloxovat jo ,ale výsledek naprd :D
Když už jsi dal tolik peněz za ten leteckej hliník, tak to hoď na do eloxu
Jinak super práce.