PROFIL MOTORKY

Honda CB 600F Hornet (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Zar
Vloženo 28.12.2015
Aktualizováno 19.3.2018
Zobrazeno 1 359x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 12.04.2016, Uskutečněno: 12.04.2016, Zhlédnuto: 18x


Brejle !
Jak jste se zde mohli již dočíst origo vidlice byly zaměněny za GSX-R , nutností se tedy stala výroba nových brýlí a osy řízení.
Pro ekonomičtější projekt jsem upravil brýle a čep řízení pro stávající součásti jakož to ložiska a originální přední kolo.
Pár poznatků k původním brýlím.
Motocykl byl po bouračce lehce ohnuté šavle na srovnání, věc druhá je ovšem i ta ,že i při prvním pohledu malý pád, způsobil i ohnutí dutého čepu řízení.
Tímto apeluji na Všechny, kteří by něco podobného kupovaly při poškození vidlice se na 99% poškodí i osa řízení !
Nová osa řízení byla vytočena z nerezu.
Na spodní straně dutá pro nasazení stojanu, jinak je čep plný.
Brýle byly navrženy pro maximální úsporu materiálu při zatočení (maximální rejt), a kompletní výroba zLeteckého duralu (7075)
Umístění svěrného spoje do přední části, byl zvolen taktéž pro úsporu místa a celkově čistší vzhled.
Spodní část brýlí částečně odlehčena v místě nad kolem, zde je taktéž za tepla nalisována hřídel řízení.
Horní část mix originálních s úpravami na GSX-R vidle samozřejmostí je zachování originální spínací skřínky.
Do budoucna půjde vše do černě matného komaxitu.
Závěrem: Tento projekt si dále zaslouží úpravu z řad NEJ ! Jakožto – časově nejnáročnější , technicky nejnáročnější , finančně nejnáročnější, konstruktérsky nejnáročnější a v neposlední řadě psychicky nejnáročnější.
Co pro Vás připravím ? !

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Bondy (0) napsal 03.03.2021 v 14:11

Pozor na material 7075. Na tuto aplikaci ma sice dobrou pevnost, podleha korozi pod napetim, to znamena ze za cas praskne. Doporucuji za 2 roky udelat nove cerstve

tadeo96 (0) napsal 12.04.2016 v 22:10

Aha, já jsem právě myslel, že je to dopře eloxovatelnej materiál.

Zar (0) napsal 12.04.2016 v 21:02

Díky , ten Dural má tu špatnou vlastnost že se dá těžko eloxovat . To znamená eloxovat jo ,ale výsledek naprd :D

tadeo96 (0) napsal 12.04.2016 v 20:49

Když už jsi dal tolik peněz za ten leteckej hliník, tak to hoď na do eloxu
Jinak super práce.


Nejnovější záznamy v deníku
  • Výroba blatníku a štítku nad světlo

    Blatník ! Sám nevím proč ho tam dávám, když nejezdím za vody :D ,ale co když náhodou ! Tak nějak, tam chyběl ;-) Jelikož jsem potřeboval, aby to mohlo zreznout potřeboval jsem ocelovej. Samo sebou lízátka jsou ,ale

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 02.06.2018
    Uskutečněno: 02.06.2018
    Komentářů: 2x
  • Výstava BCB- Praha

    A jede se ! Nádrž sice ještě neproschla, ale přesto jsem se rozhodl ,že to do tej Prahe hodim. Na nic nečekám v -16°C a šíleným větru to nakládám. Zjištuju, že držák RZ se s motorkou na vlek nevejde. :D //img.mo

    Typ: Sraz
    Vloženo: 15.04.2018
    Uskutečněno: 15.04.2018
    Komentářů: 2x
  • Lakování nádrže REZ

    Lakování Dlouho jsem zvažoval, co s obouchanou nádrží. Během 5dní se měl konat Bohemian Custom Bike ,na žádost pořadatele, jsem se rozhodl urychlit tento proces, aby byl motocykl připraven na výstavu. Jelikož jsem mě

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 11.03.2018
    Uskutečněno: 11.03.2018
    Komentářů: 2x


TOPlist