PROFIL MOTORKY

Ducati Monster 900 (i.e.) (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník syrrius
Vloženo 31.10.2015
Aktualizováno 24.1.2019
Zobrazeno 2 944x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.8


Vloženo: 16.01.2016, Uskutečněno: 24.10.2015, Zhlédnuto: 8x


Na moto udělaná STK tak přišel čas podívat se co je třeba opravit aby mě Ducna někde nenechala Nedělám si iluze o motorce za tyto peníze. Je určitě padlá a nejspíš hodně ale o tom jsem věděl tak uvidíme.
Přední vidle se tvářily jako suché a hodně tvrdé tož mě udivovalo jak může být suchá vidle tvrdší. Po sundání kola bylo jasno.Pravá vidlice jak nová i s olejem, levá se ani nehla. Po rozebrání zjištěno že vidle musela dostat takovou ránu že při rovnání už nešla úplně do roviny a tak samo nefungovala jak má(zůstal hrbolek a mimo osu o cca 3mm). Vidlice koupena náhradní ale ve vizuálně tak špatném stavu že došlo na přeskládání staré vidlice do nového včetně přelisování kluzáku(snad jsem to nazval správně) a výměně gufer,oleje, a všech kroužků uvnitř.
Je poznat rozdíl mno těším se na lepší počasí
Zadní přepakování bude potřebovat nejspíš taky nové uložení ale o tom někdy příště.
Motoricky se zdá být vše v pořádku. Barva svíček dobrá,chytá taky skvěle,řemeny jako nové. Když jsem dal na motorku original výfuky tak směs úplně rozhozená což mě těší že se při instalací otevřených laufů řešila i směs
Na nic jiného jsem zatím nenarazil tudiš zatím dobrý.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • K&N, zapojená lambda atd.

    Sehnal jsem K&N vzduchový filtr spíš jen pro utišení zvědavosti co to udělá s výkonem motorky. No dole se nic zajímavějšího neděje ale při plném plynu nad 6500ot kde moto s původním filtrem začala vadnout tak po výměně

    Typ: Údržba
    Vloženo: 09.05.2018
    Uskutečněno: 09.05.2018
    Tachometr: 43100km
  • Moto a Arduino

    Myšlenka je že se pokusím dostat z motorky co nejvíc údajů o jízdě. Začalo to analogovým budíkem měřící napětí přez analogový měřič tlaku oleje... No už by ty budíky nebylo kam dát že :-D Po koupi Lambda Controlleru b

    Typ: Údržba
    Vloženo: 18.03.2018
    Uskutečněno: 18.03.2018
    Komentářů: 4x
  • Měření AFR pomocí širokopásmové sondy.

    Po loňských problémech se směsí kdy jsem nebyl schopný vyladit karburátory tak aby svíčka nebyla bílá nebo úplně černá nechci nechat nic náhodě. :-$ Koupil jsem sadu pro měření pomocí LSU 4.9 i s microcontrollerem.

    Typ: Údržba
    Vloženo: 18.03.2018
    Uskutečněno: 01.03.2018
    Tachometr: 43000km
    Komentářů: 1x


TOPlist