PROFIL MOTORKY

Ducati Monster 900 (i.e.) (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník syrrius
Vloženo 31.10.2015
Aktualizováno 24.1.2019
Zobrazeno 2 945x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.8


Vloženo: 16.01.2016, Uskutečněno: 09.10.2015, Zhlédnuto: 11x


Po koupi motorky bylo třeba udělat STK a s tím spojené první náklady.
Nové pneu RoadSmart, brzdovka byla snad ještě origo z fabriky, zadní brzdové a blinkry koupit nové s homologací. Největší úsměv na mě vyvolala "street" maska se světlem. na parabole psáno H4 35/35W a samo uvnitř klasická H4 50w a parabola úplně vypálená... Koupeno klasické ale menší, nejspíš vyměním za originál rozměr.
Na STK díky opravám vše v pořádku
První zápis hotov.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • K&N, zapojená lambda atd.

    Sehnal jsem K&N vzduchový filtr spíš jen pro utišení zvědavosti co to udělá s výkonem motorky. No dole se nic zajímavějšího neděje ale při plném plynu nad 6500ot kde moto s původním filtrem začala vadnout tak po výměně

    Typ: Údržba
    Vloženo: 09.05.2018
    Uskutečněno: 09.05.2018
    Tachometr: 43100km
  • Moto a Arduino

    Myšlenka je že se pokusím dostat z motorky co nejvíc údajů o jízdě. Začalo to analogovým budíkem měřící napětí přez analogový měřič tlaku oleje... No už by ty budíky nebylo kam dát že :-D Po koupi Lambda Controlleru b

    Typ: Údržba
    Vloženo: 18.03.2018
    Uskutečněno: 18.03.2018
    Komentářů: 4x
  • Měření AFR pomocí širokopásmové sondy.

    Po loňských problémech se směsí kdy jsem nebyl schopný vyladit karburátory tak aby svíčka nebyla bílá nebo úplně černá nechci nechat nic náhodě. :-$ Koupil jsem sadu pro měření pomocí LSU 4.9 i s microcontrollerem.

    Typ: Údržba
    Vloženo: 18.03.2018
    Uskutečněno: 01.03.2018
    Tachometr: 43000km
    Komentářů: 1x


TOPlist