Byl problém a už není! Totiž: pravda, vyměnil jsem čerpadlo, ale závady jsem se nezbavil..motka chcípala dál! Až nedávno mne jeden šikovný mechanik nechtěně nasměroval k řešení! Prý abych překontroloval spínač a konektory v souvislosti se stojánkem..prý by to taky mohl dělat on! A tak se stalo, všechno jsem prolezl a při tom jsem zjistil, že v jednom konektoru je olej! Pár kapek ale je! Vyčistil jsem ho, jenže po další jízdě a následné kontrole tam byl zase!! Dumal a dumal jsem, kudy se tam dostává a při tom jsem si všiml, že jeho přívodní tři dráty mají navíc ještě nějaký textilní oplet..a ten byl mastný! A protože ústily někde z motorové části, bylo jasné, že olej po tom opletení vzlíná pomalu do těla konektoru! Ten jsem tedy zase vyčistil, přívodní dráty důkladně odmastil a opletení prokapal sekundovým lepidlem. Chtěl jsem odbourat ono vzlínání.. A ejhle- od té doby ujeta hromada kilometrů, motor šlape jak hodinky a spotřeba okamžitě spadla na dřívější hodnoty!!! Takže Veškeré investice v řádech tisíců převálcovalo několik kapek laciného sekundového lepidla!!! Tak to je teda prdel!! Poučení do budoucnosti a pro ostatní: Dřív než hledat velký problém je třeba začít s banalitami...pár kapek motorového oleje v místech, kde nemají co dělat a z pohodového ježdění je křeč!!
Vlastník | Jenniks | |
---|---|---|
Vloženo | 27.2.2010 | |
Aktualizováno | 15.2.2022 | |
Zobrazeno | 7 557x |
pašák , já ti věřil