Suzuki DL 650 V-Strom (2003)

Vlastník Ander1986
Vloženo 19.2.2012
Aktualizováno 18.1.2016

Toulání po ČR (především kolem hranic) 20.6. - 27.6.2015

Vloženo: 08.07.2015, Uskutečněno: 20.06.2015, Stav tachometru: 94200 km, Zhlédnuto: 9x

Objet ČR už jsem chtěl od dob co jsem se vůbec rozhodl pro motorku. Na poslední chvíli se k nám přidal i švagr s manželkou. Každý jel na vlastní mašině. Já se ženou opět v tandemu na Stromkovi. Společně však nevyrážíme. Honza těsně před odjezdem chytá defekt a řeší opravu. Já mezitím peláším směr Hranice na Moravě, kde navštívíme narozeninovou párty mých kolegů z práce. Setkáváme se až večer v autokempu ve Vrbně Pod Pradědem, kde už na nás čeká chatka.
Špatně počasí se nás pak drží asi do středy, tak následující dny trávíme hodně i v dešti. Druhý den navštívíme pouze Dobrošov a chvíli se zdržíme u pevnosti. Další kemp Bučnice u Adršpašsko-Teplických skal se jeví jako dobré místo na 2. noc. 3. den se pro nepřízeň počasí nepřesuneme příliš daleko. Do Špindlerova Mlýnu, kde se zabydlíme v apartmánu nacházejícího se v místním kempu. Vize uskutečnění nějakého treku se brzy rozplyne, když z nebes začaly zase padat "hovna s háčkama". Přecházíme tak na alternativní plán, který je o neméně příjemný. - Dopijeme rumíček z předchozího dne a trávíme zbytek podvečera v poklidu.
Zalovím v paměti a vzpomínám na krásné místo u Tiských stěn, kde jsem už byl. Cíl pro další den je tedy stanoven - kemp "Pod Císařem" v Děčínské oblasti poblíž vesničky Tisá. Tentokrát se ke konci etapy mírně rozdělujeme a do cíle přijíždíme každý po vlastní ose. Počasí opět vrávorá, tak bereme raději miniaturní pokojíček pro 4 osoby. Tentokrát konečně dáváme i nějakou turistiku a projdeme stezku kolem skal. Nádherné místo. Pátý den odstupujeme od plánu z časových důvodů a zkracujeme cestu a míříme kolmo na jih. Směr kemp pod Karlštejnem. Po cestě se s Renčou stavíme na Řípu. V kempu si pronajmeme karavan pro 4 osoby a po ubytování se jdeme podívat na hrad a zatopený lom Amerika. Po dobu šestého dne se úplně rozdělíme a já se ženou projíždíme Šumavu, kde posléze najdem pěkný rodinný kemp u Lipna. Bereme útulný karavan pro dva. Honza s Romčou to zapíchli někde nedaleko Telče na divoko. Poslední den se zase všichni shledáme v Yacht klubu u Nových mlýnu, kde prolezeme Skály na Pálavě a degustujeme místní víno. Poslední den už jen holý přesun domů. Tak se nám tu ČR objet sice podél hranic vůbec nepovedlo, ale i tak přes valnou nepřízeň počasí musím podotknout, že to vůbec nebyla špatná dovolená a všichni jsme si jí moc užili.

• Prodej Stroma

A tak začal srdcervoucí čas bez motorky. Sloužil výborně a nenechal mě ani jednou ve štychu. Strávil po mém boku krásné 4 roky a najeli jsme společně něco lehce přes 30 tisíc km. Služ tedy věrně dál svému novému majiteli

Typ: Prodej
    Vloženo: 11.07.2015
    Uskutečněno: 11.07.2015
  • Na otočku k Balatonu 13.5 - 15.5.2015

Jaký byl plán? Skoro žádný. Jen jsme chtěli s kolegou z práce efektivně využít zasloužené volno a vyrazit v tandemu na motorce. Bylo celkem jedno kam pojedem. Chtělo to jen na chvíli zmizet. Původní koncept operace byl d

Typ: Dovolená
    Vloženo: 15.05.2015
    Uskutečněno: 13.05.2015
  • Řetězovka a zadní brzdové destičky

Řetězovka a zadní brzdové desky. Nechal jsem to udělat odborníka. Dneska jsem to v dešti převezl domů. Sice to nebyla zrovna kochací jízda, ale nemohl jsem si nevšimnou změny v jízdním projevu motorky. Nový řetěz udělá