Jak jsem zmínil v zápisu o výměně hnacího kolečka, zadní roseta na sebe nedala dlouho čekat.
47 zubů je namontováno a jako musim říct, že velká legrace. Táhne to od spoda jak zběsilý, pokud bych chtěl to asi ještě trochu vylepšit, koupil bych si litr...
Co se týká montáže, lehčí už to snad ani být nemůže, těch 47 zubů je tak limit co dáte se sériovým řetězem. Cokoliv vyššího asi bude potřebovat i novější řetěz.
Rozdíl u tachometru zatím podle jiných motorek cca 12%, takže dám tomu test s GPS jelikož cyklopočítač neukazuje plně přesně, respektive naměřené hodnoty nejsou moc stejné. A jakmile budu mít přesnější % šoupnu tam SpeedoHealer.
-
-
-
-
-
-
Jdem to zkusit s cyklopocitacem
-
Cislo a magnet namontovany na zadni rosete
-
Meri to ale rozdil neni porad stejny (mysleno v %)