Nedávno se nám stala nemilá věc. Při obvyklém krošení s endůrkem se při jednom přeskoku přetrhl řetěz. Jediné štěstí, že se přetlhl v takto malé rychlosti a ne někde na rovince a nic se naštěstí nestalo.
Vlastně odnesla to krytka zadní pružiny a trochu i kryt řetězu, ten šel ale ještě zachránit
Nejprve nás zarazilo, jak se může řetěz přetrhnout, když ještě tak moc najeto neměl (8000 km). Martic se svým věčně zaolejovaným řetězem nakroutil skoro 4x více Ovšem započteme-li, že většina kilometrů byla najeta v terénu, kde byl řetěz vystavován nejen velké zátěži ale i nečistotám a naše péče o řetěz také nebyla kdo ví jak příkladná, jeho výdrž byla tak akorát :)
Na enduro jsme tedy koupili stejný řetěz ČZ 428 O-RING 130 článků z http://www.moto-retezy.cz/ (dobrá cena + nad 1000 Kč poštovné zdarma, přímo distributor ČZ a velmi rychlé dodání).
Mimo jiné bylo potřeba vyměnit i primárko, neboť začalo ukazovat žraločí zoubky. Opět jsme tam dali osvědčené 14-ti zubé
Vlastník | 125Marek | |
---|---|---|
Vloženo | 1.12.2012 | |
Aktualizováno | 17.2.2016 | |
Zobrazeno | 6 072x |
Pokud nemají zuby tvar fajfk budou ještě sloužit
Říká se, že 2x do stejné řeky nevstoupíš a ty koupíš znovu ten šmejd
. Na druhou stranu je pravda, že z jednoho selhání nejde dělat závěry a chce to pokus minimálně 2x opakovat
.
Jinak, tohle kolečko je čerstvě po záběhu a ty už ho vyhazuješ. Úplně mě z bolí u srdce