PROFIL MOTORKY

Honda CB 750 (2002)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Kratas21
Vloženo 30.6.2013
Aktualizováno 28.4.2018
Zobrazeno 3 234x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 20.04.2015, Uskutečněno: 20.04.2015, Stav tachometru: 66003 km, Zhlédnuto: 18x


Během dvou měsíců laborování a věčné nespokojenosti byly konečně uzavřeny jarní servisní a údržbářské úkony.

65000:
- nová zadní pneu Dunlop Roadsmart II;
- nová ložiska SKF v zadním kole včetně ložiska v rozetě.

Jak už to tak v mém případě na jaře chodí, stále to nějak nebylo ono a tak jsem začal laborovat a honit duchy. Motorka nějak pořád padá na levou stranu. Podle složitosti a technické náročnosti podnikám kroky k odhalení příčiny geometrické nestability motorky.

65500:
- precizní centrování zadního kola několika různými metodami (bez úspěchu);
- výměna přední pneumatiky za Dunlop Roadsmart II (ještě by něco najela, avšak motorka se velmi neochotně klopila na levou stranu; stále beze změny padání na pravobok. Ale výborně to sedí v zatáčkách!);
- výměna oleje v tlumičích (po 30.000 km jsem to měl v plánu, teď už byl i analytický důvod. Olej byl celkem dobrý, ještě nepříliš vodnatý. Přesto výměna dost pomohla. Spíš se domnívám, že se pohlo s trubkama vidlice, což změnilo charakter geometrie. Motorka stále padá na pravobok, ale již jen maličko).

66000:
- rutinní výměna oleje, olejového i vzduchového filru;
- svíčky;
- pružiny ve spojce (spojka je o poznání tvrdší a přesnější. Problém se prokluzováním spojky vyřešen. Pružiny měly 38,89mm, přičemž servisní minimum je 38,6mm. Nové pružiny mají délku 42mm. Čeká mne posilovna zápěstí v podobě mačkání tvrdé páčky spojky);
- očista řetězu (doporučuji pračku řetězu kettenmax. Je to příjemný pomocník, s jehož kvalitou čištění jsem spokojen);

pozn.: odmítl jsem koupit nové těsnění mezi krytem spojky a blokem motoru za 300kč. Výhodnější a ekonomičtější mi přišlo koupit si univerzální těsnící papír za pár korun a těsnění si vyrobit. Ale panečku byla to dřina najít obchod, kde by mi tenhle kousek papíru prodali. Nezklamal starý Jawí obchod, kam jsem dříve jezdíval.

Motorka stále decentně uhýbá po puštění řídítek na pravobok. Na rozbor ložisek řízení si netroufám, nechám to zkontrolovat odborníky při synchronizaci karburátorů. Každopádně to není nic dramatického.
Po dlouhých a mnohačetných jarních údržbářských a servisních úkonech je konečně hotovo, připraveno a především naleštěno se vší spokojeností hltat kilometry!

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
wombat (5) napsal 20.04.2015 v 19:32

Máš jí dobře připravenou na sezonu Tak hodně pohodových km


Nejnovější záznamy v deníku
  • letní revize 96.000 km 2017

    Edit 90.000 (jsem nějak pozapomněl provést evidenci): - výměna svíček - výměna oleje, filtru - výměna vzduchového filtru - oprava brzdového obložení (neúspěšná) - servis ložisek řízení (dramatická změna k lepšímu!

    Typ: Údržba
    Vloženo: 08.07.2017
    Uskutečněno: 08.07.2017
    Tachometr: 96000km
  • Údržba červen 2016

    84.000 na krku, čas na resumé: Výměna brzdového obložení - Brembo sintrované. Nejsem ale moc spokojen. Brzdový účinek vyhovující, ale kotouče pískají. Původní Nissiny byly o třídu lepší a naprosto tiché. Bremba z poč

    Typ: Údržba
    Vloženo: 06.06.2016
    Uskutečněno: 06.06.2016
    Tachometr: 84000km
  • Zářiové resumé

    Po náročných cestovatelských dobrodružstvích přidávám tradiční resumé do digitální podoby. Kdo si to má pořád pamatovat, že ano. .-) Motorka spolykala od posledního shrnutí cca 15.000km a je to zatraceně znát. Rutinní

    Typ: Údržba
    Vloženo: 03.09.2015
    Uskutečněno: 03.09.2015
    Tachometr: 79700km


TOPlist